You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit ook een auto uit 2010. Meer eerlijk is eerlijk, een Tesla Model S is in 2009 ontworpen en ziet er oneindig veel fraaier uit.Grappig hoe gedateerd de audi er uit ziet, terwijl dat toch een redelijk tijdloos design heeft..
Ik ken dat verhaal Wim. Ik heb prettige ervaringen bij hen, ze kennen de Tesla inmiddels, gaan er niet mee racen overdag en hebben de auto tot nu toe netjes behandeld. Ik zei vanochtend dat ik hem niet kon ophalen vandaag. Prima, dan laten we hem vannacht binnen staan, zeiden ze. Toen bedacht ik me dat ik hem vanavond (vroeg op de avond) wel even kan ophalen met de reservesleutel, dus dat ga ik doen. Dan ga ik morgenochtend even de andere sleutel ophalen en betalen. Dus bedankt voor je waarschuwing, maar hij overnacht dus niet buiten voor de deur bij ze.Ik hoop dat je bandenboer, geen namen natuurlijk, jouw X niet een nacht buiten laat staan.
De laatste keer dat mijn Audi S6, nog één keer door diezelfde firma werd vertroeteld voor de Tesla kwam, werd ie daar 's nachts voor de deur gestolen. Pal onder het raam van de slaapkamer van de eigenaar. Toen ik de auto kwam halen en 'm niet buiten zag staan liep ik naar binnen en vroeg naar de Audi. 'Die hebben we verkocht meneer, hij was zo mooi en we kregen er goed geld voor', was het lacherige antwoord van de brood etende monteurs. Toen ik zei dat de auto er echt niet stond, stoven de mannen naar buiten en met rode koppen kwamen ze even later binnen. 'Hij is weg meneer', meldden de jongelui me sip kijkend.
Een jaar later belde de Politie in Zwolle of ik mijn Audi weer terug wilde hebben. De auto was door een bende ramkrakers als vluchtauto gebruikt.
De eerlijkheid gebiedt me wel om te zeggen dat 'die bandenboer' het heel netjes heeft opgelost. Niet alleen kreeg ik een goede prijs van hun verzekering, maar ze hadden ook de hele periode dat ik een auto moest huren de huurpenningen op de afrekening meegenomen.
Nostalgie, we hebben de foto's nog
Toch heb ik er 3 versleten
Heb jij een sleutel bij je X?Ik ken dat verhaal Wim. Ik heb prettige ervaringen bij hen, ze kennen de Tesla inmiddels, gaan er niet mee racen overdag en hebben de auto tot nu toe netjes behandeld. Ik zei vanochtend dat ik hem niet kon ophalen vandaag. Prima, dan laten we hem vannacht binnen staan, zeiden ze. Toen bedacht ik me dat ik hem vanavond (vroeg op de avond) wel even kan ophalen met de reservesleutel, dus dat ga ik doen. Dan ga ik morgenochtend even de andere sleutel ophalen en betalen. Dus bedankt voor je waarschuwing, maar hij overnacht dus niet buiten voor de deur bij ze.
Ja,dat is een nieuw type, een soort stalen pennetje dat je in de deur steekt en als je hem dan een kwart slag draait gaat hij open. Zonder dit stalen pennetje, dat je overigens naar binnen kunt klappen in een soort plastic houdertje, is de deur niet open te krijgen. LoJack niet meer nodig.Heb jij een sleutel bij je X?
Gezien je passie voor wat alles met duurzaamheid te maken heeft (je brede kennis van veel zaken lees ik met bewondering) koppel ik niet direct aan een brullende benzine slurpende S6..Toch heb ik er 3 versleten
Je slaat de verkeerde draadjes over Sander. Wim maakt nog maandelijks een melding over z'n S6, ergens mist ie m nog denk ik.Gezien je passie voor wat alles met duurzaamheid te maken heeft (je brede kennis van veel zaken lees ik met bewondering) koppel ik niet direct aan een brullende benzine slurpende S6..
Ik had al eerder gelezen over de S6-en van Wim hoor, maar nu er pics bij komen past het plaatje gewoon nietJe slaat de verkeerde draadjes over Sander. Wim maakt nog maandelijks een melding over z'n S6, ergens mist ie m nog denk ik.
De stoelen in je huidige S (next gen) zijn ook van Recaro Wim.
Zal ik je even komen ophalen van de borrel? Niet verstandig met drank op in je nieuwe auto te rijdenInderdaad niet best geslapen. Maar dat kwam door zo'n irritante mug.
Maar ik vrees dat die foto's nog even moeten wachten. Ik breng me auto straks naar de locale bandenboer om de velgen te wisselen, en aangezien ik vanmiddag een afscheidsborrel heb van een gewaardeerde collega (waar ik dus heen ga) kan ik hem morgen pas ophalen.
Nee man...hik...ik hweb nog een modew S...hik...daar rijd ik sjo mee naa huisj...hik...hahahaZal ik je even komen ophalen van de borrel? Niet verstandig met drank op in je nieuwe auto te rijden
oops lees net dat je auto bij de bandenboer staat. Toch weer met het OV, goed bevallen zeker?
But I KnowMijn X is nu al vier weken geleden besteld, en nog steeds staat de status in Mijn Tesla als ‘gepland voor productie’. Ik vind het vreemd.
Anderzijds zegt mijn commerciële intuïtie dat er een verandering op til is. Ik heb zes maand lang de storm van Tesla meldingen over wisselende configuraties/optiesamenstellingen en prijsveranderingen zeer intensief gevolgd en nu is het helemaal stil aan de overkant, al hele een maand lang. Echt stil.
Ik hoop alleen dat ik het bij het juiste eind heb. En dat mijn X ‘nieuwe versie’ dan dra wordt geleverd, uiteraard.
Levertermijn werd zes weken achteruit gezet bij indrukken van de ‘Order’ toets... Van een geadverteerde Eind November tot een beloofde Begin Januari.
En tot slot : voor de hongerige jagers op de stockwagens van eind augustus met enorme kortingen die kloegen dat er geen prooi meer losloopt : er staat er nog ééntje bij Tesla Milaan : 33000 euro korting op een MX90D. Doe vooral geen moeite : wordt enkel in Italië verkocht wegens reeds ginder ingeschreven geweest als demo. Ask me how I know.
Hij is volgens de rdw van 4 mei 2004 en op 29 sept 2010 in NL geregistreerd.Dit ook een auto uit 2010. Meer eerlijk is eerlijk, een Tesla Model S is in 2009 ontworpen en ziet er oneindig veel fraaier uit.
Overigens zitten die Recaro's in een Audi S6 wel heel lekker.
Kan zomaar kloppen, ik kocht het beestje tweedehands.Hij is volgens de rdw van 4 mei 2004 en op 29 sept 2010 in NL geregistreerd.
Tja, dan raak je een langzaam steeds gevoeliger zenuw. Ik ben in de loop van de jaren steeds minder gaan autorijden.Gezien je passie voor wat alles met duurzaamheid te maken heeft (je brede kennis van veel zaken lees ik met bewondering) koppel ik niet direct aan een brullende benzine slurpende S6..
Nee, niet elke maand Hendrik.Je slaat de verkeerde draadjes over Sander. Wim maakt nog maandelijks een melding over z'n S6, ergens mist ie m nog denk ik.
De stoelen in je huidige S (next gen) zijn ook van Recaro Wim.
Ben dan toch wel benieuwd wat je nu op de ODO meter van je S hebt staan.......Tja, dan raak je een langzaam steeds gevoeliger zenuw. Ik ben in de loop van de jaren steeds minder gaan autorijden.
De laatste jaren reed ik 7.500 km met de Audi en tot 15.000 km met .... de fiets.
Wijsheid komt met de jaren en het is nooit te laat om te leren
Mijn huidige S staat nu op 51.000 km. Ik kocht 'm febr. vorig jaar met 28.000 km op de teller.Ben dan toch wel benieuwd wat je nu op de ODO meter van je S hebt staan.......