Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Ik hoop dat je bandenboer, geen namen natuurlijk, jouw X niet een nacht buiten laat staan.

De laatste keer dat mijn Audi S6, nog één keer door diezelfde firma werd vertroeteld voor de Tesla kwam, werd ie daar 's nachts voor de deur gestolen. Pal onder het raam van de slaapkamer van de eigenaar. Toen ik de auto kwam halen en 'm niet buiten zag staan liep ik naar binnen en vroeg naar de Audi. 'Die hebben we verkocht meneer, hij was zo mooi en we kregen er goed geld voor', was het lacherige antwoord van de brood etende monteurs. Toen ik zei dat de auto er echt niet stond, stoven de mannen naar buiten en met rode koppen kwamen ze even later binnen. 'Hij is weg meneer', meldden de jongelui me sip kijkend.
Een jaar later belde de Politie in Zwolle of ik mijn Audi weer terug wilde hebben. De auto was door een bende ramkrakers als vluchtauto gebruikt.

De eerlijkheid gebiedt me wel om te zeggen dat 'die bandenboer' het heel netjes heeft opgelost. Niet alleen kreeg ik een goede prijs van hun verzekering, maar ze hadden ook de hele periode dat ik een auto moest huren de huurpenningen op de afrekening meegenomen.

Nostalgie, we hebben de foto's nog
Ik ken dat verhaal Wim. Ik heb prettige ervaringen bij hen, ze kennen de Tesla inmiddels, gaan er niet mee racen overdag en hebben de auto tot nu toe netjes behandeld. Ik zei vanochtend dat ik hem niet kon ophalen vandaag. Prima, dan laten we hem vannacht binnen staan, zeiden ze. Toen bedacht ik me dat ik hem vanavond (vroeg op de avond) wel even kan ophalen met de reservesleutel, dus dat ga ik doen. Dan ga ik morgenochtend even de andere sleutel ophalen en betalen. Dus bedankt voor je waarschuwing, maar hij overnacht dus niet buiten voor de deur bij ze.
 
Toch heb ik er 3 versleten ;)
Ik ken dat verhaal Wim. Ik heb prettige ervaringen bij hen, ze kennen de Tesla inmiddels, gaan er niet mee racen overdag en hebben de auto tot nu toe netjes behandeld. Ik zei vanochtend dat ik hem niet kon ophalen vandaag. Prima, dan laten we hem vannacht binnen staan, zeiden ze. Toen bedacht ik me dat ik hem vanavond (vroeg op de avond) wel even kan ophalen met de reservesleutel, dus dat ga ik doen. Dan ga ik morgenochtend even de andere sleutel ophalen en betalen. Dus bedankt voor je waarschuwing, maar hij overnacht dus niet buiten voor de deur bij ze.
Heb jij een sleutel bij je X? :p
 
Gezien je passie voor wat alles met duurzaamheid te maken heeft (je brede kennis van veel zaken lees ik met bewondering) koppel ik niet direct aan een brullende benzine slurpende S6..:confused:
Je slaat de verkeerde draadjes over Sander:D. Wim maakt nog maandelijks een melding over z'n S6, ergens mist ie m nog denk ik.

De stoelen in je huidige S (next gen) zijn ook van Recaro Wim.
 
Je slaat de verkeerde draadjes over Sander:D. Wim maakt nog maandelijks een melding over z'n S6, ergens mist ie m nog denk ik.

De stoelen in je huidige S (next gen) zijn ook van Recaro Wim.
Ik had al eerder gelezen over de S6-en van Wim hoor, maar nu er pics bij komen past het plaatje gewoon niet :(
Hij heeft in ieder geval wel een petje :p

En de stoelen in de (classic) S zijn voor mij een reden geweest om (los van alle andere ellende) van een 2013 auto naar een 2016 auto over te stappen (terwijl mijn stoelen zelfs waren aangepast bij Ellermeijer...)
 
  • Funny
Reactions: HWS
Inderdaad niet best geslapen. Maar dat kwam door zo'n irritante mug.
Maar ik vrees dat die foto's nog even moeten wachten. Ik breng me auto straks naar de locale bandenboer om de velgen te wisselen, en aangezien ik vanmiddag een afscheidsborrel heb van een gewaardeerde collega (waar ik dus heen ga) kan ik hem morgen pas ophalen.
Zal ik je even komen ophalen van de borrel? Niet verstandig met drank op in je nieuwe auto te rijden;)

oops lees net dat je auto bij de bandenboer staat. Toch weer met het OV, goed bevallen zeker?
 
Mijn X is nu al vier weken geleden besteld, en nog steeds staat de status in Mijn Tesla als ‘gepland voor productie’. Ik vind het vreemd.
Anderzijds zegt mijn commerciële intuïtie dat er een verandering op til is. Ik heb zes maand lang de storm van Tesla meldingen over wisselende configuraties/optiesamenstellingen en prijsveranderingen zeer intensief gevolgd en nu is het helemaal stil aan de overkant, al hele een maand lang. Echt stil.
Ik hoop alleen dat ik het bij het juiste eind heb. En dat mijn X ‘nieuwe versie’ dan dra wordt geleverd, uiteraard. ;)
Levertermijn werd zes weken achteruit gezet bij indrukken van de ‘Order’ toets... Van een geadverteerde Eind November tot een beloofde Begin Januari. :confused:
En tot slot : voor de hongerige jagers op de stockwagens van eind augustus met enorme kortingen die kloegen dat er geen prooi meer losloopt : er staat er nog ééntje bij Tesla Milaan : 33000 euro korting op een MX90D. Doe vooral geen moeite : wordt enkel in Italië verkocht wegens reeds ginder ingeschreven geweest als demo. Ask me how I know. :D
 
Mijn X is nu al vier weken geleden besteld, en nog steeds staat de status in Mijn Tesla als ‘gepland voor productie’. Ik vind het vreemd.
Anderzijds zegt mijn commerciële intuïtie dat er een verandering op til is. Ik heb zes maand lang de storm van Tesla meldingen over wisselende configuraties/optiesamenstellingen en prijsveranderingen zeer intensief gevolgd en nu is het helemaal stil aan de overkant, al hele een maand lang. Echt stil.
Ik hoop alleen dat ik het bij het juiste eind heb. En dat mijn X ‘nieuwe versie’ dan dra wordt geleverd, uiteraard. ;)
Levertermijn werd zes weken achteruit gezet bij indrukken van de ‘Order’ toets... Van een geadverteerde Eind November tot een beloofde Begin Januari. :confused:
En tot slot : voor de hongerige jagers op de stockwagens van eind augustus met enorme kortingen die kloegen dat er geen prooi meer losloopt : er staat er nog ééntje bij Tesla Milaan : 33000 euro korting op een MX90D. Doe vooral geen moeite : wordt enkel in Italië verkocht wegens reeds ginder ingeschreven geweest als demo. Ask me how I know. :D
But I Know :D
 
Gezien je passie voor wat alles met duurzaamheid te maken heeft (je brede kennis van veel zaken lees ik met bewondering) koppel ik niet direct aan een brullende benzine slurpende S6..:confused:
Tja, dan raak je een langzaam steeds gevoeliger zenuw. Ik ben in de loop van de jaren steeds minder gaan autorijden.
De laatste jaren reed ik 7.500 km met de Audi en tot 15.000 km met .... de fiets.
Wijsheid komt met de jaren en het is nooit te laat om te leren ;)