Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag ontvangen:


Levering van uw MODEL X


Beste Wim,

Goed nieuws! Uw Model X heeft de haven van New York verlaten en is begonnen aan zijn bootreis richting Europa. Graag wil ik u daarom kort updaten over de verwachte periode van levering.
Voor zover nu bekend zal de levering van uw Model X plaatsvinden in de laatste twee weken van Augustus.
 
Vandaag ontvangen:


Levering van uw MODEL X


Beste Wim,

Goed nieuws! Uw Model X heeft de haven van New York verlaten en is begonnen aan zijn bootreis richting Europa. Graag wil ik u daarom kort updaten over de verwachte periode van levering.
Voor zover nu bekend zal de levering van uw Model X plaatsvinden in de laatste twee weken van Augustus.

Goed nieuws! Kreeg je die van je DS? Geeft wel te denken aan de andere waarvan die niet vertrokken is dat Sept lastig gaat worden...maar fijn dat het al concreter is geworden, zeker als hij al de boot in de container op je staat te wachten ;)
 
Dat is super nieuws Wim. Ik kreeg eind juni bericht dat hij in ' t wit stond en klaar was om zijn kleurtje (midnight silver) te krijgen ... als productie twee weken duurt, dan zou hij ondertussen ruim klaar moeten zijn ... vin 97.. Ik heb nog geen nieuws over transport gekregen, maar hoop dat hij op de trein staat en de volgende boot in New York haalt ... DS zei levering waarschijnlijk begin september ... klopt zo'n beetje met jou timeline


Vandaag ontvangen:


Levering van uw MODEL X


Beste Wim,

Goed nieuws! Uw Model X heeft de haven van New York verlaten en is begonnen aan zijn bootreis richting Europa. Graag wil ik u daarom kort updaten over de verwachte periode van levering.
Voor zover nu bekend zal de levering van uw Model X plaatsvinden in de laatste twee weken van Augustus.
 
gisteren ontvangen... :)


DELIVERY OF YOUR MODEL X

Hallo Roeland,

Graag wil ik u kort updaten over de verwachte periode van levering. Zover nu bekend zal de levering van uw Model X in de week van 9 Augustus plaatsvinden. Graag verneem ik van u of u beschikbaar bent om de Model X in ontvangst te nemen deze periode.

Wanneer uw Model X door de assemblagelijn heen is hier in Tilburg zal ik u contacteren om een datum en tijd voor levering af te stemmen.

De levering zal plaatsvinden in de Tilburg Factory.

Mocht u in de tussentijd vragen hebben dan zie ik deze graag tegemoet en u kan tevens de voortgang/status in uw My Tesla Account volgen.

Met vriendelijke groet en prettige dag toegewenst,
 
Bjorn Nyland heeft met zijn Model X P90D getest hoe snel de 253 km/u wordt bereikt.
Hij heeft ook een interessante vergelijking gemaakt met de P85D. De Model X heeft Ludicrous en de P85D heeft "enkel" insane.

Screen Shot 2016-07-25 at 12.31.14.png


 
Net onderstaande mail ontvangen van DS:

Hierbij even een update over uw Model X. Deze heeft ondertussen al de fabriek verlaten is en is bezig met de treinrit van Fremont naar New York.
Zodra deze op de boot gaat in New York heb ik een beter zicht op de effectieve leveringsdatum. Ik zal u dan ook opbellen wanneer deze vertrekt.

Zoals het er nu uitziet hoop ik u gelukkig te kunnen maken begin/midden september, maar dit kan nog schuiven.

vin 93.. besteld nov 2015, geconf maart 2016
 
Ik mag mijn Founder Edition 29 Juli ophalen.:cool:
Er wordt dan ook een Signature geleverd, maar voor mij onbekend van wie... misschien meldt die zich nog?;)
30 Juli even op een paar plaatsen langs in het Brabantse :)
31 Juli meteen een dagtrip Eiffel vanuit Urmond (met 9 auto's al overvol):cool:
3 Aug met potlood afgesproken ook even in Aartselaar langs te gaan, daar staat er dan ook 1 voor proefritten. Leuk om er even 2 bij elkaar te zien:)
14 Aug gaan we dat weer herhalen, misschien dan meer X'n erbij? Wie heeft daar zin in?:cool: nu overigens al met 4 auto's... eigenlijk is 8 de max voor zo'n trip.
 
Noordwijk is idd ook een optie, en wees gerust, ik doe als het even kan binnen 2 weken even elke SuC locatie in NL aan maar kan nog niet alle data vastzetten omdat ik af en toe ook nog een paar minuten moet werken;)
En die minuten zijn vooraf niet altijd even voorspelbaar.:D