Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Geblindeerde ramen zijn inderdaad geen optie bij het samenstellen. Configurator heeft ook geblindeerde ramen op de renders. Als ik de PDF van de configuratie erbij pak heeft de render van de binnenkant en die van schuin achter wel gewoon geblindeerde ramen. Wordt gewoon afwachten denk ik.
 
Leuk, lekker op de derde zitrij zitten...
Uiteraard zonde van de auto en zeker geen lichte schade. Maar dat hangt er ook vanaf wat voor ander voertuig achteroop kwam. Ik hoop niet dat het een ouwe Peugot was die achterop klapte.
 
Nee de non performance worden ook uitgeleverd, heb zelf een 90D en die zou al op de boot staan ( zoals meerdere hier op dit forum ).

Van de ruit was me nog niet eerder opgevallen, ging er vanuit dat het standaard geblindeerde ramen waren achter, aangezien het geen optie is/was bij het samenstellen volgens mij?

De mijne staat ook op de boot 90D vin 93XX, heb de vraag gesteld ivm geblindeerde ramen en deze zijn altijd standaard achteraan geblindeerd
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
gisteren ontvangen... :)


DELIVERY OF YOUR MODEL X

Hallo Roeland,

Graag wil ik u kort updaten over de verwachte periode van levering. Zover nu bekend zal de levering van uw Model X in de week van 9 Augustus plaatsvinden. Graag verneem ik van u of u beschikbaar bent om de Model X in ontvangst te nemen deze periode.

Wanneer uw Model X door de assemblagelijn heen is hier in Tilburg zal ik u contacteren om een datum en tijd voor levering af te stemmen.

De levering zal plaatsvinden in de Tilburg Factory.

Mocht u in de tussentijd vragen hebben dan zie ik deze graag tegemoet en u kan tevens de voortgang/status in uw My Tesla Account volgen.

Met vriendelijke groet en prettige dag toegewenst,


Roeland, heb je de model X al in ontvangst mogen nemen?
 
Zo, vandaag mailtje gekregen dat onze X geproduceerd is! Nu nog een klein reisje naar de oostkust en een boottochtje, dan krijgen wij hem medio september geleverd!

Wij hebben trouwens nog meer zaken in bestelling, waarbij de X overigens goed van pas zal komen. Als alles goed gaat verdrievoudigt eind januari onze hoeveelheid nageslacht!
Tweeling dus? Proficiat! (en sterkte...)
 
Dat zou nummer 3 zijn dan? spannend!
Nee, en ik ga ook niet meer mailen naar mijn contactpersoon. Ik wacht het nu maar gewoon af.

Op de Concours D'elegance heb ik hem persoonlijk ontmoet, daar was hij vriendelijk en enthousiast.
Maar zodra, ik heb in de hele 3 jaar wachttijd 3x een vraag gesteld, krijg ik, sorry dat ik het zeg, enigszins vreemde antwoorden op mijn vragen. Als voorbeeld het laatste mailtje:


Beste Roeland,
Dank voro uw bericht. De datum op de factuur is enkel een richtlijn (wat het een maand geleden was. Wanener uw Model S uit onze assemblage komt dan zal ik u direct contacteren om de datum en tijd af te stemmen van levering. Ik verwacht u in de tweede helft van deze week te kunnen contacteren met meer informatie.

Met vriendleijke groet en prettige dag toegewenst,


xxxxxxxxx |Senior Delivery Experience Specialist, Europa Sales
Asteriastraat 1 | 5047 RM Tilburg, The Netherlands
t +31 xxxxxxxxx | e xxxxxxxx@tesla.com



The content of this message is the proprietary and confidential property of Tesla Motors, and should be treated as such. If you are not the intended recipient and have received this message in error, please delete this message from your computer system and notify me immediately by reply e-mail. Any unauthorized use or distribution of the content of this message is prohibited. Thank you.



From: Roeland van der Drift [mailto:[email protected]]
Sent: maandag 8 augustus 2016 10:52
To: xxxxxxxxx
Subject: ophalen X - RN396991


Hallo Michael,
De leveringsdatum volgens de factuur is morgen, dinsdag 9 augustus.
Het factuurbedrag is afgelopen vrijdag overgemaakt.
Graag kom ik de auto morgen rond 11:00 uur ophalen in Tilburg.
Kan je mogelijk vandaag het kenteken doorgeven voor de verzekering.
Met vriendelijke groet,
Roeland van der Drift