Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Vorige week in Noorwegen nog een X (titanium) tegen gekomen wel de enige op 3 weken tijd ;-))

Schermafbeelding 2016-08-18 om 00.04.21.png
 
Dan zou hij toch eerder afgeleverd moeten worden? Die van mij komt komende week aan met de boot en kunnen we ook mid sept ophalen...
Ja - dat lijkt mij ook. En de DS dacht ook wel, maar kon niets zeggen. We proberen het zsm en u hoort van ons... (beetje) onbevredigend hoe dit gaat. Ook omdat ik mijn S heb verkocht en even het met de i3 van mijn vrouw moet redden. (En heel veel fietsen maar...).
 
Dag Roeland,

Ik zie zojuist dat ik ook de definitieve factuur in MyTesla heb staan. Deze is gedateerd op 8 augustus, als leveringsdatum staat vermeld 23 augustus. Maar begrijp dat op jouw factuur 9 augustus staat?

Heb uit betrouwbare bron, dat er in de fabriek in Tilburg op dit moment 2 witte, 1 rode en 2 zwarte X-en geassembleerd worden. Welke kleur heb jij? Ik hoop dat 1 van die zwarte voor mij bestemd is.

Kreeg van iemand anders ook een mail betreffende zijn model X. Daar werd de ook telkens Model S geschreven. Gelukkig maakt Tesla mooie en bijzondere auto's. Qua communicatie hebben ze nog een hele weg te gaan.
Maar als we straks heerlijk rijden zijn we dat weer snel vergeten.

Laten we elkaar op de hoogte houden.

HET IS ZOVER... het kenteken zojuist doorgekregen en dinsdag mag ik 'm ophalen :)
 
HET IS ZOVER... het kenteken zojuist doorgekregen en dinsdag mag ik 'm ophalen :)

Dag Roeland,

TOP!!!
Dat wordt genieten, zeker met dat mooie weer volgende week!
Welke kleur heb jij eigenlijk, en heb je Ludicrous ook aangekruist?

Denk dat ik dan op een boot na je zit, of op dezelfde. Het laatste bericht wat ik heb gehad, is een week of 2/3.
Wordt voor mij dus begin september.

Ik zie je vast en zeker een keer bij een oplaadpunt.
Er zijn, geloof ik, 30 Signatures in Nederland.

Wim