Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Hier ook: levering in september, boot gisteren vertrokken en op 27 augustus verwacht in Antwerpen :cool:
Bedankt John!

Dat zou betekenen dat de boot er 10 dagen over doet vanuit New York. De boot met mijn X erop is op 22 juli vertrokken en de X zou dan toch echt in Tilburg al moeten staan. Ik hoop dan toch echt volgende week bericht te krijgen. Hoeveel X-en zijn er nu geleverd? Volgens een contactpersoon van Tesla die ik eergisteren sprak nog slechts 3 in Nederland. Wordt die van Roeland de 4e?
 
Deze kwam ik gisteren in Kopenhagen tegen:
image.jpeg
 
  • Like
Reactions: FrankNL
Dag Roeland,

TOP!!!
Dat wordt genieten, zeker met dat mooie weer volgende week!
Welke kleur heb jij eigenlijk, en heb je Ludicrous ook aangekruist?

Denk dat ik dan op een boot na je zit, of op dezelfde. Het laatste bericht wat ik heb gehad, is een week of 2/3.
Wordt voor mij dus begin september.

Ik zie je vast en zeker een keer bij een oplaadpunt.
Er zijn, geloof ik, 30 Signatures in Nederland.

Wim

Dag wim,

de mooiste kleur... Midnight grijs
Ludicrous wou ik wel maar mocht niet van mijn vrouw :)

Volgens Tesla is dit nummero 4 in Nederland

Ik hoop dat er wel snel veel gaan volgen want volgens mijn DS rijd je niet helemaal "onopvallend" rond.
... en het is helemaal feest als je de achterportieren opent in een winkelstraat :)
 
Eind vorige week is de leveringsfactuur in mytesla geplaatst; ik mag gaan telebankieren. Op de nota staat een leveringsdatum van 29/8. Ik heb nog niets gehoord van mijn DS (die is tot en met woensdag buiten kantoor) - maar ik hoop dat de informatie op de nota klopt. Heb gelijk de dag maar even in mijn agenda geblokkeerd....:)