Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Geen idee op welke boot de mijne uiteindelijk aankwam maar levering zou in week 19/9 moeten gebeuren.

Fivari lader intussen binnen. Top Service! Aanrader.

Eerste X P90 dondergrijs "in 't wild" in terkamerenbos Brussel gespot. Groter dan je denkt en ongelooflijk snel uit de startblokken....



ModelXTracker | Production (Belgium) # : MODEL X 90D | Silver | 20 | Black | 6S | OWM | BH | PUP | SZ | AP | SAS | UHFS | TP
 
Tesla heeft wel hele gave foto's van mijn auto gemaakt afgelopen zondag tijdens de brunch. Zie hieronder.
En ik hem gisteren live mogen aanschouwen (ik zag een model X met open vleugeldeuren staan, dan ga je toch even kijken).
Ook in het echt een geweldig mooie auto. Leuk je even gesproken te hebben.
En handig voor oude mensen, zo'n hoge instap
 
  • Funny
  • Like
Reactions: WimS and HWS
Zojuist op de A16 vanaf rotterdam ri breda een trailer gezien met X´en. Mijn eerste X in het echt op de nederlandse snelweg gezien, weliswaar niet rijdend, maar wel in beweging :)

Wat me opviel is dat hij uit rotterdam komt, maar ze komen toch in de container aan in Tilburg en worden daar pas geassembleerd. ( gezien tijdens de "Meet the X" dag in tilburg ) Deze kwam niet uit tilburg vandaag gezien de richting op de snelweg waar hij reed.

Maar waar komen deze dan vandaan? Er zat nog plastic op de trunkkap ( bestaat dat woord? ) en achterop. Verder in de normale lak. Wit en Rood stonden erop.