Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 194132

Ik vind de X met die openstaande deuren wel wat weg hebben van;

View attachment 194131

een "Aalscholver".

Ik vind de deuren toch meer op vleugels een valk lijken. :p

image.jpeg


(En de snavel komt ook goed overeen trouwens...)
 
Zoals voor velen van ons is de 4% bijtelling een niet onbelangrijk argument geweest om voor MX te kiezen. Ik heb er op deze topic nog weinigen over gehoord, maar ben zelf best geschrokken van de belastingplannen voor 2019 waarbij volledig electrische auto's voor het meerdere boven 50 k gewoon 22% bijtelling zullen "genieten". Welswaar zullen wij die dit jaar geleverd hebben gekregen 5 jaar 4% hebben, maar vraag mij toch ernstig af wat dit doet voor de inruil tegen die tijd....
 
Zoals voor velen van ons is de 4% bijtelling een niet onbelangrijk argument geweest om voor MX te kiezen. Ik heb er op deze topic nog weinigen over gehoord, maar ben zelf best geschrokken van de belastingplannen voor 2019 waarbij volledig electrische auto's voor het meerdere boven 50 k gewoon 22% bijtelling zullen "genieten". Welswaar zullen wij die dit jaar geleverd hebben gekregen 5 jaar 4% hebben, maar vraag mij toch ernstig af wat dit doet voor de inruil tegen die tijd....
Voor het ingaan van de nieuwe plannen nog een MX aanschaffen?:p