Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model3 Performance zonder spoiler?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb in februari als een van de eerste mijn model3 performance mogen ophalen en ben tot nu tot erg tevreden. Helaas had ik er eentje waar de spoiler niet a fabriek geïnstalleerd was. Tesla heeft hiervoor een service call aangemaakt en 6 weken geleden moest ik ook opgeven waar ik meestal aanwezig ben (via SMS) zodat ze een service monteur konden sturen. Meerdere malen contract gehad (via SMS) maar tot nu toe is de spoiler nog steeds niet geleverd/geïnstalleerd?

Zijn er inmiddels al wel Model3 gebruikers in Nederland of België die wel achteraf hun spoiler geleverd hebben gekregen?
 
Ik heb ook een in februari geleverde M3P zonder spoiler.
Toevallig eergisteren bij SEC Den Haag even naar gevraagd waarom hert zo lang duurt. De monteur (die er al zeker 5 jaar werkt) vertelde me dat laatste batch spoilers die ze hebben geen goede pasvorm hebben en daarom loslaten. Ze zijn er dus wel degelijk mee bezig. Weer zo'n Elon time projectje.. Hopelijk krijgen we iets van compensatie voor het wachten... (FSD?) :rolleyes:
 
Eens met die slechte pasvorm. Bij zowel die van mij als die van mijn broer kun je onder de rechterzijde doorkijken. Je kan 'm wel aandrukken maar er zit geen kleefkracht op die plek en om er nu zelf kleefrommel tussen te spuiten … Denk het niet!
 
Eens met die slechte pasvorm. Bij zowel die van mij als die van mijn broer kun je onder de rechterzijde doorkijken. Je kan 'm wel aandrukken maar er zit geen kleefkracht op die plek en om er nu zelf kleefrommel tussen te spuiten … Denk het niet!

Klopt, bij mij hebben ze al een keer een slecht passende vervangen voor een.... slecht passende. Zit inmiddels alweer meer dan een maand te wachten op een correcte maar die blijken er niet te zijn...