Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tipje: Tessie & Black Friday

This site may earn commission on affiliate links.

jr_gn

Member
Supporting Member
Feb 1, 2023
238
326
Bruges, Belgium
Vergeet niet:

QlWhlBs.png


Ik heb een lifetime subscription, maar ik vind het tot nu wel z'n centjes waard. Benader bijna uitsluitend de Tesla via de Tessie app.
 
Dank voor de tip! Vraagje over de app, ik zie Phone Key en Watch Key staan. Ik heb een 2018 Model X, zonder telefoon ontgrendeling. Gewoon een keyfob.

Kan ik met Tessie dan toch Phone Key en Watch Key gebruiken?
 
  • Like
Reactions: jr_gn
Vergeet niet:

QlWhlBs.png


Ik heb een lifetime subscription, maar ik vind het tot nu wel z'n centjes waard. Benader bijna uitsluitend de Tesla via de Tessie app.
Ik heb het gisteren ook gedaan voor die 150 dollar. Als ik het via de app probeerde om te wijzigen naar lifetime kreeg ik gewoon een voorstel om 229 euro af te tikken.

Ik vind het ook fijn je one-time opdrachten kan instellen, dat kan in de Tesla app zelf niet.
 
  • Like
Reactions: jr_gn
Heeft Tessie de optie om ritten te labelen, bijvoorbeeld als 'prive' en zakelijk'?' Ik gebruik nu TeslaFi voor mijn rittenregistratie, maar ik vind het gebrek aan een app niet prettig. Laat staan dat het nogal wat inspanningen/tijd vergt om ritten achteraf alsnog te labelen.
 
Heeft Tessie de optie om ritten te labelen, bijvoorbeeld als 'prive' en zakelijk'?' Ik gebruik nu TeslaFi voor mijn rittenregistratie, maar ik vind het gebrek aan een app niet prettig. Laat staan dat het nogal wat inspanningen/tijd vergt om ritten achteraf alsnog te labelen.
Je kan inderdaad Labels gebruiken, dat is waar ik het ook voor gebruik. 99% van de gevallen gaat dat goed, helaas mis je heel soms nog wel eens een rit. Vaak helpt een reset, in mijn ervaring komt dit het meest voor na een update van de Tesla.
 
Heeft Tessie de optie om ritten te labelen, bijvoorbeeld als 'prive' en zakelijk'?' Ik gebruik nu TeslaFi voor mijn rittenregistratie, maar ik vind het gebrek aan een app niet prettig. Laat staan dat het nogal wat inspanningen/tijd vergt om ritten achteraf alsnog te labelen.
Dat weet ik niet.
Voor mijn gebruik filter ik de exports op locatie.
Alles wat thuis opgeladen is wordt zo apart aangerekend. Wel gemakkelijk. Alleen daarvoor al z'n centjes waard.