Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

MS Kleur

This site may earn commission on affiliate links.
Nog steeds aan het twijfelen voor aankoop van MS

.. iemand ervaring met kleur groen en bruin ? de foto's op website van Tesla komen niet uit goed uit.. Over kleuren kan je natuurlijk kan discussiëren, maar sommige auto's staan echt niet in een bepaald kleur of komen net wel mooi uit in een bepaald kleur.

op ons lijstje staan: wit, bruin of groen
 
normaal ben ik niet voor bruine auto's, maar toen ik hem voor de eerste keer live zag, vond ik dit heel mooi staan bij de MS. klassevol!
wit vind ik ook mooi, maar dan wel de multicoat witte.
Het enige dat me stoort aan de witte en zilverkleurige is het optische bedrog van de chroom strip aan de onderkant van de deuren die te weinig contrast geven met de kleur van de auto? hierdoor lijkt het of de onderkant van de deuren niet goed uitgelijnd zijn.
groen heb ik nog niet gezien, maar lijkt me zeer donker.

maar het allermooiste is de multicoat rode, (maar dat was uw vraag niet zeker:biggrin:)
 
Bekijk even de tweede post van dit topic, de beste kleurvergelijking die ik tot nu toe heb gezien Model S Shows Its True Colors (Photos)).

Ik heb zelf een zwarte en ben er erg blij mij, als ik opnieuw moest bestellen zou ik een rode nemen. Althans dat was mijn mening tot ik een groene zag, tot nu toe de mooiste kleur die ik heb gezien! De groene kleur is heel subtiel, van veraf bijna grijs en van dichtbij heel mooi diep groen.

Er staat een groene bij mij in de straat en iedere dag als ik hem zie moet ik weer even omkijken.

Edit: Ik zit nog even door het topic te klikken en post #139 is heel gaaf, een verzameling van alle kleuren Model S Shows Its True Colors (Photos) - Page 14
 
Last edited:
Nog steeds aan het twijfelen voor aankoop van MS

.. iemand ervaring met kleur groen en bruin ? de foto's op website van Tesla komen niet uit goed uit.. Over kleuren kan je natuurlijk kan discussiëren, maar sommige auto's staan echt niet in een bepaald kleur of komen net wel mooi uit in een bepaald kleur.

op ons lijstje staan: wit, bruin of groen

Ik zou niet te lang twijfelen en gewoon plain wit kiezen. Die is echt puur wit. En dan met zwarte velgen. Die Multi-coat wit is een beetje parelmoer wit.
 
Ik zou zoveel mogelijk fotos bekijken. De cameras hebben een invloed lijkt het. Ook het licht waarmee de fots gemaakt worden.

Misschien hadden wij ook voor bruin gekozen, maar we hebben een volvo met een kleur die daarmee zou vloeken. Als bruin donkerder was geweest dan had ik het mogelijk wel gedaan. Nu hebben we een groene. Moooi.


imagejpeg
 
We waren gisteren bij het service center in Amsterdam. Binnen en buiten stonden alle kleuren en bijna alle leverbare opties bij elkaar. Voor zo'n belangrijke keuze als de kleur stap je toch gewoon even in de auto (of trein) naar De Keienbergweg in Amsterdam... :)

We hebben zelf de MC Red en zouden die meteen weer bestellen als we het opnieuw moesten kiezen. Let wel op het weer! Als het donker weer is, komen de meeste kleuren heel anders over dan als de zon schijnt. Foto's zijn bijna zinloos. De MC Red heb ik laatst gefotografeerd voor het detailing topic; bij zes foto's zie je zes verschillende kleuren rood. En dat is met een spiegelreflex camera, een telefoon is nog veel erger...
 
We waren gisteren bij het service center in Amsterdam. Binnen en buiten stonden alle kleuren en bijna alle leverbare opties bij elkaar. Voor zo'n belangrijke keuze als de kleur stap je toch gewoon even in de auto (of trein) naar De Keienbergweg in Amsterdam... :)

We hebben zelf de MC Red en zouden die meteen weer bestellen als we het opnieuw moesten kiezen. Let wel op het weer! Als het donker weer is, komen de meeste kleuren heel anders over dan als de zon schijnt. Foto's zijn bijna zinloos. De MC Red heb ik laatst gefotografeerd voor het detailing topic; bij zes foto's zie je zes verschillende kleuren rood. En dat is met een spiegelreflex camera, een telefoon is nog veel erger...

+1 precies wat ikzelf ook zou zeggen.
Kijken met de eigen oogjes is het beste. Foto's zullen elke keer anders uitzien met de multi-coat.

Ikzelf heb een MC Red en heb er geen seconde spijt van. Tuurlijk andere kleuren zijn ook mooi zoals de MC White, zwart, blauw en groen maar rood topt toch wel bovenaan voor mij.
 
NIET naar plaatjes kijken. In het echt zien alle kleuren er anders uit. Je moet echt de kleur in het daglicht zien. Dan pas kan je een goed oordeel vellen. En over kleur valt niet te twisten. Is te persoonlijk.

Ik heb zelf een groene MS. Was het helemaal niet van plan om die kleur aan te schaffen. Tot ik hem in werkelijkheid zag staan. Prachtige chique kleur (vooral met de licht beige bekleding). Hij neigt overigens naar grijs/groen, niet het echte groen van b.v. Jaguar.

Maar nogmaals: kleur is te persoonlijk en zorg dat je de kleuren in werkelijkheid ziet!
 
Ik ben zelf w a a n z i n n i g blij dat ik indertijd de "leap of faith" heb genomen en ongezien de kleur bruin heb besteld. Ik heb inmiddels alle kleuren in het echt mogen aanschouwen, en heb volstrekt geen spijt - zou het zonder een seconde twijfel weer opnieuw bestellen. Ook in vergelijk met het bruin van andere automerken vind ik "Tesla Brown" veruit het mooist. En zoals Franz von Holzhausen eens zei: "Brown is the new black" ;)
 
Ik ben zelf w a a n z i n n i g blij dat ik indertijd de "leap of faith" heb genomen en ongezien de kleur bruin heb besteld. Ik heb inmiddels alle kleuren in het echt mogen aanschouwen, en heb volstrekt geen spijt - zou het zonder een seconde twijfel weer opnieuw bestellen. Ook in vergelijk met het bruin van andere automerken vind ik "Tesla Brown" veruit het mooist. En zoals Franz von Holzhausen eens zei: "Brown is the new black" ;)


any color will do, zolang het maar een S is.:wink:

ik had liefst de SigRed gehad... maar helaas.

heb nu mijn klassieke, anonieme, Dol-fijn grijs.

maar eigenlijk zal mijn volgende een groene zijn.