martinve
Active Member
Het leed zou natuurlijk wat verlicht worden als er regelmatig updates voor de Garmin kaarten kwamen. De website beloofde 7 jaar lang updates, toch? Maar ik heb het idee dat Tesla erg makkelijk is geweest met dingen beloven die ze (voorlopig, neem ik aan) nog helemaal niet waar kunnen maken. Zoals kaart updates, en 11/22kW laden, om maar wat te noemen.
Hoe lang kan een bedrijf in Nederland zich eigenlijk niet aan geadverteerde features en specs houden voordat er sprake is van "misleidende reclame"?
Ik ga eens afwachten op een antwoord van Tesla.
Heb hun een aantal dagen geleden een vraag gesteld wanneer de navigatie map wordt geupdate.
Kreeg netjes het antwoord terug dat de map gewoon google maps is.
Nu een email terug gestuurd dat mijn auto stuk is aangezien hij een verkeerde kaart van google maps hanteerd ten opzicht van mijn smartphone google maps. Kaart is meer dan een jaar oud (klaverblad Stein, bij de DSM, staat bv niet in de MS navigatie, enkel nog de oude situatie van meer dan een jaar geleden).
Ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg. Ik vermoed dat als er iets 'defect' is even contact op de nemen met mijn lokaal service center. (over de schutting gooien noemen we dat hier..)