Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatieprobleem Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik krijg de laatste dagen helemaal geen kaarten meer op google maps. Toen ik de ms pas had leek dit zeer goed te werken, maar na enkele dagen werd het ophalen van de luchtfotos erg traag ( lege blokjes), enkel kaarten ging nog wel. nu haalt hij al enkele dagen ook geen kaarten meer op. heb alleen nog ruitjes met rood pijltje. straatnaan bovenin scherm klopt wel.
Iemand een oplossing, of is 3g in prov Antwerpen weggevallen?
 
Ik krijg de laatste dagen helemaal geen kaarten meer op google maps. Toen ik de ms pas had leek dit zeer goed te werken, maar na enkele dagen werd het ophalen van de luchtfotos erg traag ( lege blokjes), enkel kaarten ging nog wel. nu haalt hij al enkele dagen ook geen kaarten meer op. heb alleen nog ruitjes met rood pijltje. straatnaan bovenin scherm klopt wel.
Iemand een oplossing, of is 3g in prov Antwerpen weggevallen?

Ik ga binnenkort naar Antwerpen, dan zal het blijken. Maar noet je dus nog wel even geduld hebben....
 
Heb last van slechte naviagatie. Draaiende kaarten en verkeerde eigen locatie. Tesla gaf aan om toch maar te upgraden van 5.6 naar 5.8. Nog geen upgrade gedaan i.v.m. niet meer verlagen auto. Vanavond toch maar 5.8 geinstaleerd.

Een upgrade naar 5.8 helpt je weinig. Ik heb 5.8 maar op een groot aantal plekken rij ik met de Model S aan de verkeerde kant van het Noord-Hollands kanaal of rij ik als een ware terreinauto 100 meter van de weg door de weilanden.
Het is echt heel droevig.
Zeker omdat mijn 8 jaar oude Audi S6 dit feilloos deed en met TMC me goed om de files leidde.
De MS is een heerlijke auto, maar de navigatie loopt zeker 20 jaar achter.
 
Een upgrade naar 5.8 helpt je weinig. Ik heb 5.8 maar op een groot aantal plekken rij ik met de Model S aan de verkeerde kant van het Noord-Hollands kanaal of rij ik als een ware terreinauto 100 meter van de weg door de weilanden.
Het is echt heel droevig.
Zeker omdat mijn 8 jaar oude Audi S6 dit feilloos deed en met TMC me goed om de files leidde.
De MS is een heerlijke auto, maar de navigatie loopt zeker 20 jaar achter.

er was nog iemand anders die dit ook had (klaagtopic), daar hebben ze iets hardware matig vervangen waarna het goed werkte...
 
Vandaag weer een stuk gereden. Upgrade 5.6 naar 5.8 is niet de oplossing. Kaart draait nog steeds een aantal keer rond en rij dan ineens dwars op de weg het veld in. Volgens mij moet toch het girokompas vervangen worden.
Een upgrade naar 5.8 helpt je weinig. Ik heb 5.8 maar op een groot aantal plekken rij ik met de Model S aan de verkeerde kant van het Noord-Hollands kanaal of rij ik als een ware terreinauto 100 meter van de weg door de weilanden.
Het is echt heel droevig.
Zeker omdat mijn 8 jaar oude Audi S6 dit feilloos deed en met TMC me goed om de files leidde.
De MS is een heerlijke auto, maar de navigatie loopt zeker 20 jaar achter.