Thor
Member
Gisteren de eerste paar honderd kilometer met een V8 gereden. ( vroeger nooit verder gekomen dan een V6 )
Wat opviel was de AP op A44 moeite had met zijn baan op de " bruggen" . Moest zelf ingrijpen, al was het maar voor het gevoel.
Hij lijkt wat " zoekeriger " dan de vorige versie, maar wellicht dat ie nog moet leren. De zelfde ervaring op een veel gereden stuk, niet alle bochten, welke hij normaal perfect deed, werden goed genomen.
Lane change gaat wel soepeler.
Rechts inhalen wordt ook voorkomen, maar dat gebeurt ook bij uitvoegstroken.
Afstand tot een vrachtwagen aan de rechterkant werd wel keurig iets ruimer. Gaat iets meer links rijden.
Denk dat ik het nog iets tijd moet geven, om hem ( en mij ) weer te kunnen laten wennen aan de nieuwe software.
Geen last van de charge port issues. Maar het blijft super handig dat ie automatisch sluit. Een feature die ik niet had verwacht te krijgen.
to be continued....
Wat opviel was de AP op A44 moeite had met zijn baan op de " bruggen" . Moest zelf ingrijpen, al was het maar voor het gevoel.
Hij lijkt wat " zoekeriger " dan de vorige versie, maar wellicht dat ie nog moet leren. De zelfde ervaring op een veel gereden stuk, niet alle bochten, welke hij normaal perfect deed, werden goed genomen.
Lane change gaat wel soepeler.
Rechts inhalen wordt ook voorkomen, maar dat gebeurt ook bij uitvoegstroken.
Afstand tot een vrachtwagen aan de rechterkant werd wel keurig iets ruimer. Gaat iets meer links rijden.
Denk dat ik het nog iets tijd moet geven, om hem ( en mij ) weer te kunnen laten wennen aan de nieuwe software.
Geen last van de charge port issues. Maar het blijft super handig dat ie automatisch sluit. Een feature die ik niet had verwacht te krijgen.
to be continued....