Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nederland en België Versie 8

This site may earn commission on affiliate links.
Ik las een week of 2 geleden een tweet van Elon dat voor het eind van het jaar er een update uitkwam die de browser verbeterd, dat zou erg mooi zijn, erger me er dagelijks aan. Wellicht dat de nav kaarten opbouw dan ook beter wordt.

Klopt:
 

Attachments

  • Screen Shot 2016-10-16 at 10.48.54.png
    Screen Shot 2016-10-16 at 10.48.54.png
    53.1 KB · Views: 55
Een mooie(re) test zou zijn als voorste wagen remt, en middelste wagen hem plots ontwijkt en voorbijrijdt, terwijl eerste wagen intussen bijna stilstaat. Als AP van derde wagen dan inderdaad zou blijven afremmen zonder zich te moeten 'herpakken': chapeau. Vind wel niet dat je dat uit deze video meteen kan afleiden.
 
Een mooie(re) test zou zijn als voorste wagen remt, en middelste wagen hem plots ontwijkt en voorbijrijdt, terwijl eerste wagen intussen bijna stilstaat. Als AP van derde wagen dan inderdaad zou blijven afremmen zonder zich te moeten 'herpakken': chapeau. Vind wel niet dat je dat uit deze video meteen kan afleiden.

Als je op het knopje YouTube drukt dan krijg je de originele film met daaronder een aantal commentaren en vragen. Daar kun je de vraag aan Björn zelf stellen. Hij reageert erg alert.
 
Een mooie(re) test zou zijn als voorste wagen remt, en middelste wagen hem plots ontwijkt en voorbijrijdt, terwijl eerste wagen intussen bijna stilstaat. Als AP van derde wagen dan inderdaad zou blijven afremmen zonder zich te moeten 'herpakken': chapeau. Vind wel niet dat je dat uit deze video meteen kan afleiden.
en als het niet werkte even langs de buck ;-)
 
Een mooie(re) test zou zijn als voorste wagen remt, en middelste wagen hem plots ontwijkt en voorbijrijdt, terwijl eerste wagen intussen bijna stilstaat. Als AP van derde wagen dan inderdaad zou blijven afremmen zonder zich te moeten 'herpakken': chapeau. Vind wel niet dat je dat uit deze video meteen kan afleiden.

Ik had ook verwacht dat dit zou gebeuren, maar als je goed kijkt kun je wel zien dat de achterste (camera) auto eerder remt dan de middelste (zet maar op 0,25x afspeel snelheid vanaf 0:47). Ook kun je dan beter zien dat de voorste auto eerst wit gemarkeerd wordt en snelheid mindert, voordat de middelste auto begint met remmen.
 
Vanavond op de péage week mijn S een aantal keer keurig naar links uit als een vrachtwagen in de rechterbaan te dicht tegen de linker rand van zijn baan reed. Dat is een mooie verbetering. De meldingen dat ik als een oud wijf zou moeten rijden om de volgende SuC te halen mogen van mij verdwijnen, het enige effect daarvan is dat de passagiersstoel daar zenuwachtig van wordt. Ik ga er geen km/h langzamer door.