Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe Kaart Eu-2019.20-10482

This site may earn commission on affiliate links.
Per vannacht de laatste kaartupdate ontangen (EU-2019.20-10482). Een respectabele +/- 7GB aan data gedownload naar de auto. Ik was mij vanmorgen nog niet bewust van de update, maar op het moment dat ik bij Utrecht de tunnelbak inging en NoA niet werd uitgeschakeld en ik zelfs in de tunnel van baan kon wisselen, kreeg ik een vermoeden dat er iets ge-update was. Het was niet de software, dus het moest iets anders zijn. De kaart dus.

Verder viel mij vandaag op dat ondanks de regen deze ochtend, ik geen Poor Weather Detected melding meer heb ontvangen. Ook tijdens de zware regenbui bleef NoA actief.

Ik had ook het gevoel dat ik bij het wisselen van baan (van links naar rechts) meer dan 5 seconden de tijd had. Sterker nog, ik heb op x moment bewust de richtingaanwijzer naar rechts aangetikt toen er nog een vrachtwagen naast mij zat en op mijn display duidelijk een rode lijn naar rechts verscheen. Ondanks dat (en uiteindelijk ruim 10 klikken verder) had de auto probleemloos de rechterbaan bereikt. E.e.a. lijkt dus weer de goed kant op te gaan.
 

Attachments

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    996.8 KB · Views: 55
Last edited: