Bij thuis laden kan ik plotseling maar met 10 van de 16A laden op de UMC.
Na diagnose van Tesla blijkt dat1 van de 3 fasen van de onboard charger het niet doet, lader vervangen kost 2200euro excl installatie. Ik heb prive een S85 uit 2015 met 105.000km. Uit de garantie, maar ik probeer uiteraard om onder coulance te laten vervangen.
Maar mocht dat niet lukken, of over 3-4 jaar weer hetzelfde probleem: op het US forum heeft iemand ontdekt dat vervangen van de zekeringen in de lader het probleem oplossen. Na plaatsen nieuwe 50A zekeringen zou de lader het gewoon weer doen.
Maar zou dit ook opgaan vooer de EU modellen? Ik neem aan een andere lader met 3 zekeringen, vanwege de 3 fasen...
Iemand dit lader probleem eerder gehad en overwogen de zekeringen te vervangen?
Onboard Charger Died
het "fix" filmp[je:
Na diagnose van Tesla blijkt dat1 van de 3 fasen van de onboard charger het niet doet, lader vervangen kost 2200euro excl installatie. Ik heb prive een S85 uit 2015 met 105.000km. Uit de garantie, maar ik probeer uiteraard om onder coulance te laten vervangen.
Maar mocht dat niet lukken, of over 3-4 jaar weer hetzelfde probleem: op het US forum heeft iemand ontdekt dat vervangen van de zekeringen in de lader het probleem oplossen. Na plaatsen nieuwe 50A zekeringen zou de lader het gewoon weer doen.
Maar zou dit ook opgaan vooer de EU modellen? Ik neem aan een andere lader met 3 zekeringen, vanwege de 3 fasen...
Iemand dit lader probleem eerder gehad en overwogen de zekeringen te vervangen?
Onboard Charger Died
het "fix" filmp[je: