Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Op zoek naar de Tesla ervaring!

This site may earn commission on affiliate links.
Vers van de pers....
Ben net gebeld... Vrijdag 10u Tilburg.
Zit ik alleen nog even met dat dingetje van 10uur s'ochtends wat dus echt vroeg is, als je rond 4u in je bed ligt.

Ik ben er ook om 10u om de mijne op te halen.

Zou het voor jou beter zijn om dan de 12e te rijden, of ben je de 11 's avonds ook de pineut?

Op tijd vertrekken vanuit Urmond heeft echt wel de voorkeur, zodat na aankomst in Einruhr en Lunch aldaar 's middags de echte rit kan beginnen....

Guus, wordt je al enthousiast om mee te gaan?

- - - Updated - - -

What the hell? Dit is bijna precies de route die ik vroeger altijd gebruikte om mijn Porsche op zondagochtend uit te laten :biggrin:

Deze inmiddels 2 keer met de Tesla gereden, eigenlijk inzoomen op de kaart en steeds zoveel mogelijk bochtjes selecteren... en echt pure fun!
 
Goedemiddag!

Heerlijk forum! Bedankt voor alle reacties en aanbiedingen om mee te kunnen rijden!
Uiteraard ontzettend enthousiast voor de Eiffel tour, hopelijk kan ik vrij regelen zodat het mogelijk is om mee te kunnen rijden. Hiervoor is een 'officiële' datum natuurlijk wel benodigd. Voorlopig blijf ik de reacties volgen en zien we elkaar tijdens de Eiffel tour!
 
Druk leven...
Zaterdag de 12e moet ik me s'middags al melden in Amsterdam voor een soundcheck en sta ik tot een uur of 4 zondag ochtend in het Scheepvaart museum te draaien.
Twijfel nog of ik de rit naar Amsterdam met de Tesla doe of met "dj ice" die wat meer hufter proof is.


Ik ben er ook om 10u om de mijne op te halen.

Zou het voor jou beter zijn om dan de 12e te rijden, of ben je de 11 's avonds ook de pineut?

Op tijd vertrekken vanuit Urmond heeft echt wel de voorkeur, zodat na aankomst in Einruhr en Lunch aldaar 's middags de echte rit kan beginnen....

Guus, wordt je al enthousiast om mee te gaan?

- - - Updated - - -



Deze inmiddels 2 keer met de Tesla gereden, eigenlijk inzoomen op de kaart en steeds zoveel mogelijk bochtjes selecteren... en echt pure fun!

- - - Updated - - -

Als ik het even goed op een rijtje zet..past Urmond even niet in mijn planning de komende weekenden. Top drukte op het gebied van e-commerce logistiek (mijn echte werk) en DJ werk. Maar door de weeks in de avond een keer een ritje met Guus is geen enkel probleem. Hij woont immers om de hoek.
 
Mijn Tesla staat vandaag bij Service Center Amsterdam. Reguliere 20k+ beurt. Op zich nergens voor nodig, ook niet voor garantie of zo. Ze vullen wel de ruitensproeier vloeistof weer bij, hij wordt gewassen en de winterbanden komen er op.

Wel een leenauto meegekregen. Keurige nieuwe BMW 320i met 8-traps automaat.
Vroeger had ik ook BMW's. Was ik heel blij mee, en trots op, die 335i. Maar na Tesla is alles anders. Is zo'n BMW een klein lawaaiig traag instabiel hobbelpaard waarin je zelf moet sturen en remmen en je achterom moet kijken bij inparkeren met een prutserig klein schermpje en en en....
Get my Tesla back ASAP!

Ter illustratie van hoe snel de Tesla ervaring omslaat in perceptie van totale verbazing over de absurditeit van een ouderwetse auto nog even deze link die al een beetje een klassieker begint te worden, maar die wel mijn Tesla ervaring bekrachtigt:

Test drive of a petrol car - Tesla Club Sweden
 
Heel herkenbaar. Mijn vrouw was vandaag weg met de Tesla omdat onze tweede wagen op mijn werk tijdelijk gewisseld werd met een andere voor een herstelling... Die vervangwagen bleek een BMW van de 1-reeks te zijn. Tijdens het naar huis rijden heb ik me meer dan eens afgevraagd of ik nu op het gaspedaal of de rem aan het drukken was, want dat autootje was met geen stokken vooruit te branden. Na thuiskomst eens even in de papieren gesnuffeld en het blijkt een 114D te zijn met de volle 95 PK:scared:, ik wist niet eens dat BMW dat maakte... want veel fraude am fahren is dat niet.

Maar goed, af en toe een stapje terugnemen is wel eens leuk en dan waardeer je de Tesla dubbel zo veel :cool:
 
Het is de totale ervaring van een ICE die absoluut schokkend is nadat je aan een Tesla bent gewend. Niet alleen de pk's.

Dat klopt, ben ook erg teleurgesteld er ik me heb laten verleiden tot een proefrit. :tongue:
Het heeft m'n wensen in de volgende auto compleet verlegd.
En dan te bedenken dat het al weer een tijd terug is dat ik er van heb mogen proeven.