Vandaag heeft een (professioneel) elektricien een Tesla Wall Connector geplaatst.
Het laden op de Model 3 werkt (groen Tesla logo naast het laadpunt). Echter, ik krijg de melding 'Maximum oplaadvermogen is verlaagd'.
De auto wordt nu met 7kW (46/47 km/h) bijgeladen i.p.v. de 11kW (en 65 km/h) die je met de TWC op 3 fasen zou moeten kunnen halen. De auto geeft aan dat het laden wel gewoon met ~230 Volt en 16A op 3 fasen gaat. Dus dan zou je 11kW verwachten.
PS: met thuisladen (gewoon via stopcontact met 3kW) en Superchargen (bij Tesla) nooit een probleem gehad.
Heeft iemand dit eerder gehad met een TWC en een idee hoe dit te verhelpen? En of het aan de auto ligt of de TWC of groepinrichting.
Het laden op de Model 3 werkt (groen Tesla logo naast het laadpunt). Echter, ik krijg de melding 'Maximum oplaadvermogen is verlaagd'.
De auto wordt nu met 7kW (46/47 km/h) bijgeladen i.p.v. de 11kW (en 65 km/h) die je met de TWC op 3 fasen zou moeten kunnen halen. De auto geeft aan dat het laden wel gewoon met ~230 Volt en 16A op 3 fasen gaat. Dus dan zou je 11kW verwachten.
PS: met thuisladen (gewoon via stopcontact met 3kW) en Superchargen (bij Tesla) nooit een probleem gehad.
Heeft iemand dit eerder gehad met een TWC en een idee hoe dit te verhelpen? En of het aan de auto ligt of de TWC of groepinrichting.