Om precies te zijn 32 km/hr 217V (3) 26/32AOké, Thx.
Dat wil zeggen dat je monofazig laadt op 32A.
Niet driefazig.... Dan had je 50km/u gezien.
Hoger wilt die niet door drop in voltage gok ik. Kabels 10mm tot hoofdkast.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om precies te zijn 32 km/hr 217V (3) 26/32AOké, Thx.
Dat wil zeggen dat je monofazig laadt op 32A.
Niet driefazig.... Dan had je 50km/u gezien.
Om precies te zijn 32 km/hr 217V (3) 26/32A
Hoger wilt die niet door drop in voltage gok ik. Kabels 10mm tot hoofdkast.
Om precies te zijn 32 km/hr 217V (3) 26/32A
Hoger wilt die niet door drop in voltage gok ik. Kabels 10mm tot hoofdkast.
Heb je een duolader in de auto? Die (3) is intrigerend
Toch niet besteld een duo lader. Net nieuw van gisteren trouwens 90DHeb je een duolader in de auto? Die (3) is intrigerend
Hardware oplossing zal het niet zijn aangezien het met zelfde wagen geprobeerd wordt ? Tenzij tijdens onderhoud wijzigingen gedaan zonder jou medeweten
Toch niet besteld een duo lader. Net nieuw van gisteren trouwens 90D
Er staat dus een 3 voor en 27A is de piek en blijft stabiel op gemiddeld 26A
Bij deze: http://i.imgur.com/yWAkv85.jpgKan je tijdens het laden eens het laadvermogen noteren ?
Via settings en language & units .
Thx.
Bij deze: http://i.imgur.com/yWAkv85.jpg
18kW (3) 27/32A 224V
Die 27A is max, eerste keer laden zag ik daar 32A staan, maar die is automatisch naar beneden gegaan. Uiteraard ook logisch dat ik niet aan 32A kan laden als invoer maar 32A is.Oké... Je hebt wel degelijk een duolader.
Met een monolader haal je Max. 11kw.
En ben je zeker dat je geen neuter hebt ?
Het lijkt alsof je toch op 3x380V laad...
Wil je eens een foto doorsturen van je meterkast ?
En een laatste verzoekje... Ik zie de Max. stroom op 27A. staan. Kan je die opvoeren ? Of lukt dat niet ?
Dus lijkt erop dat tweede lader standaard aanwezig is, fysiek dan maar al dan niet via software geactiveerd? Indien zo kan je hem dus alsnog ' over the air' verliezen ��... Ik denk dit nog ergens eerder gelezen te hebben.
Die van mij mogen ze ook per ongeluk geactiveerd laten bij levering��
Die 27A is max, eerste keer laden zag ik daar 32A staan, maar die is automatisch naar beneden gegaan. Uiteraard ook logisch dat ik niet aan 32A kan laden als invoer maar 32A is.
Redelijk zeker van neuter: http://i.imgur.com/6X1AOJ7.jpg
In de zekeringkast is die niet aangesloten zelfs.
Duo lader zeker niet besteld aangezien dit niet nodig was, maar toch leuk als die er toch in zit. Kan je dit ergens in een "service" menu zien welke opties de wagen heeft?
Tussen ale fases meet ik ook gewoon 231V zonder tesla die aan het laden is.
Trouwens op de site zie ik niet gelijk meer een optie om een duo lader te kiezen, zit deze er dan standaard in mogelijk?
Dus lijkt erop dat tweede lader standaard aanwezig is, fysiek dan maar al dan niet via software geactiveerd? Indien zo kan je hem dus alsnog ' over the air' verliezen ... Ik denk dit nog ergens eerder gelezen te hebben.
Die van mij mogen ze ook per ongeluk geactiveerd laten bij levering
Edit : nog een vraagje IvM de JB : deze heeft de rode, 5 polige stekker. Hoe is de neuter aangesloten, want die heb je niet... ? Ik denk dat de sturing van de jb aangesloten is tussen F1 en N....
Die OTA update mag dan uitblijvenKlopt, is een hele polemiek over geweest in de UK. Daar had Tesla ook standaard duo laders in de wagens voorzien die dan OTA konden aan- of uitgezet worden.
Bij deze : https://i.imgur.com/2In37xu.pngBlijft nu nog één mysterie : de aanduiding van de 32km/u
Die hoort bij 11kW dan weer 50km/u te zijn.
Mogelijk is ook hier de aanduiding zelf fout.
Dat zou je dan weer kunnen zien met bvb VisibleTesla.
Daar kan je de effectieve DC-laadstroom zien naar de batterij. En dan kennen we snel het juiste vermogen.
Charging Datamin Time Amps Volt kW Rate ETA State Range Level % Battery Amps
0m 01:26:31 27/32A 217V 17.6kW 33 km/h 2h Charging 422.8 km 76% 15.9A
1m 01:27:38 27/32A 217V 17.6kW 33 km/h 2h Charging 424.2 km 76% 15.9A
3m 01:29:39 26/32A 218V 17kW 33 km/h 1h55m Charging 425.6 km 76% 15.6A
5m 01:31:05 26/32A 219V 17.1kW 33 km/h 1h55m Charging 426.3 km 76% 15.5A
6m 01:32:12 27/32A 217V 17.6kW 33 km/h 1h55m Charging 427 km 76% 15.7A
7m 01:33:28 27/32A 217V 17.6kW 33 km/h 1h55m Charging 427.7 km 76% 15.7A
8m 01:34:29 26/32A 217V 16.9kW 33 km/h 1h55m Charging 428.4 km 77% 15.5A
9m 01:35:34 27/32A 217V 17.6kW 33 km/h 1h50m Charging 429.1 km 77% 15.7A
10m 01:36:54 26/32A 218V 17kW 33 km/h 1h50m Charging 430.6 km 77% 15.5A
Bij deze : https://i.imgur.com/2In37xu.png
Nu na een tijdje wachten gaat die tot een Charge Rate tot 33 km/h zelfs
Zal ik morgen eens testen. De nieuwe auto eerst wat inrijdenKan je eens L2 loskoppelen, zodat er effectief ook maar monofazig wordt geladen ?
En dan kijken of je de stroom kan opvoeren naar 32A.
Ik zou dan eerder 100km/u verwachten.Oké, Thx.
Dat wil zeggen dat je monofazig laadt op 32A.
Niet driefazig.... Dan had je 50km/u gezien.