Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parkeerboete / datalog

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,

Ik heb zojuist een onterechte parkeerboete gehad en wil kunnen aantonen dat ik op dat moment daar niet was.

Bij de "History" vind ik alleen info over waar en wanneer ik geladen heb. Kan ik ook de verkeersbewegingen (model 3) ergens terugvinden?

Bedankt alvast!
Robert
 
Nee tenzij je een logger zoals teslafi of zo gebruikt. Dashcam camera beelden van dat moment zouden mogelijk ook kunnen helpen.
Gewoon bewijs opvragen van de overtreding is soms een snelle manier om t op te lossen. Kan een fout afgelezen kenteken zijn en dan is het zo helder. Zo ook een keer met succes een flitsboete laten corrigeren.
 
  • Informative
Reactions: ramonneke
Hallo,

Ik heb zojuist een onterechte parkeerboete gehad en wil kunnen aantonen dat ik op dat moment daar niet was.

Bij de "History" vind ik alleen info over waar en wanneer ik geladen heb. Kan ik ook de verkeersbewegingen (model 3) ergens terugvinden?

Bedankt alvast!
Robert
De bewijslast ligt bij justitie, die moet bewijzen dat jij daar geparkeerd stond. Ik zou daar beginnen als ik jou was, waarschijnlijk dat het dan snel opgelost is, of er moet iemand met jouw kenteken rondrijden :rolleyes: