Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

premium connectivity model Y

This site may earn commission on affiliate links.
M'n premium connectivity proefperiode is voorbij in m'n model Y.
Ik heb het 10 jaar gehad in de model S
Als ik van de functies gebruik wil maken die bij premium connectivity horen, moet ik me daarop dan abonneren of kan ik de Model Y met m'n Iphone verbinden om hetzelfde resultaat te krijgen?
Voeguh, was het een enorm voordeel dat je internet connectie had met de model S, maar de mobiele abonnementen zijn drastisch veranderd met onbeperkt gebruik in (een groot deel van) Europa
 
M'n premium connectivity proefperiode is voorbij in m'n model Y.
Ik heb het 10 jaar gehad in de model S
Als ik van de functies gebruik wil maken die bij premium connectivity horen, moet ik me daarop dan abonneren of kan ik de Model Y met m'n Iphone verbinden om hetzelfde resultaat te krijgen?
Voeguh, was het een enorm voordeel dat je internet connectie had met de model S, maar de mobiele abonnementen zijn drastisch veranderd met onbeperkt gebruik in (een groot deel van) Europa
Gewoon niet gaan hannessen en 10 euro per maand betalen.
 
Ik ben via Zwitserland naar Italië gereden en was toch blij met mijn premium connectivity :)

Voor mijn Range Rover Evoque heb ik 1 keer update van de kaarten gedaan voor de navigatie. Ik was ongeveer 350 euro kwijt. Ik betaal dus met plezier 10 euro per maand voor het gebruiksgemak. Geen hotspot moeten opzetten is daar een onderdeel van.
 
  • Like
Reactions: Krisja