TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Rally - Nuenen Brabant

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Energykart, Jun 21, 2016.

1. Energykart

Energykart Member

Op 3 juli 2016 organiseren we in Nuenen een auto rally waarbij cabrio's, sportauto's en oldtimers zijn toegestaan. Wegens het sportieve karakter van de Tesla is de Tesla ook van harte welkom. ik rijd zelf mee maar zou het fantastisch vinden als er een grote opkomst aan Tesla's zou zijn. De kosten bedragen 150 Euro per equipe (1 auto en 2 personen). Hierbij inbegrepen zijn ontvangst met koffie en een versnapering, een lunch, bezoek aan carpark Boxtel en een BBQ als afsluiting.

De route gaat grofweg van Nuenen naar Boxtel en terug dus is prima te rijden met een Tesla Model S. Superchargen kan eventueel in Eindhoven.

Inschrijven kan online op onderstaande website.

www.nachtwachtrally.nl

2. gelden

gelden Active Member

Leuk! Ik had graag meegereden, maar vrees dat ik dat weekend andere verplichtingen heb. Heel misschien kom ik in Boxtel even langs.

Share This Page