Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Sentry Player

This site may earn commission on affiliate links.
@nico180, I've tried the website.. the problem is that its hard to actually watch it back normally, and what i've noticed from SentryPlayer has that you can choose a day, and time very easily.

Tried sentryplayer for 2 days now, and would recommend it
 

Attachments

  • Sentryplayer.png
    Sentryplayer.png
    274.8 KB · Views: 60
Ik gebruik ook sentrycam.appspot.com , werkt super goed.

Datum tijd selectie van clips en events is goed. Alles in beeld. Ik ben het niet eens met @Gerben

Verder, dit riekt naar promotion. Dat is niet toegestaan op het forum tenzij je daarvoor betaald.
 
Dit blijft toch klooien in de marge met tooltjes door videoclips heen gaan... los van het feit dat er honderden tooltjes zijn snap ik niet dat Tesla niet de mogelijkheid bied om meteen even in de auto terug te kunnen kijken want je wil toch niet steeds met je USB ding onder je arm heen en weer lopen!
 
Dit blijft toch klooien in de marge met tooltjes door videoclips heen gaan... los van het feit dat er honderden tooltjes zijn snap ik niet dat Tesla niet de mogelijkheid bied om meteen even in de auto terug te kunnen kijken want je wil toch niet steeds met je USB ding onder je arm heen en weer lopen!
Een reden kan zijn dat video codecs best nog complexe stukjes software zijn en het af en toe voorkomt dat ze gebruikt worden voor een exploit, bv op Android. Als je gewoon niets inleest van USB houd je de deur dicht voor een hoop rottigheid. Maar muziek lezen ze wel, tja. Wondege wegeld.

Mijn tip is Sentry Eyes op mobiel. Isoleert ook de interessante stukjes.
 
Dit blijft toch klooien in de marge met tooltjes door videoclips heen gaan... los van het feit dat er honderden tooltjes zijn snap ik niet dat Tesla niet de mogelijkheid bied om meteen even in de auto terug te kunnen kijken want je wil toch niet steeds met je USB ding onder je arm heen en weer lopen!

Het zou inderdaad gemakkelijk via je eigen auto afspeelbaar moeten zijn, klinkt verder ook niet heel complex.

Hopelijk zijn ze al bezig met het ontwikkelen van deze software.