Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Service bij kapotte mobile charger

This site may earn commission on affiliate links.
Persoonlijke ervaring, niet bij Tesla maar bij Range Rover (Hasselt).
Ik kom binnen om 08u30 met een "Goeiemorgen allemaal".
De filiaalhouder, doet de moeite om zijn krant 10 cm te laten zakken, maar vond het niet nodig om nog maar eens te knikken.
En dan krijg je achteraf een mail wat je vond van de service, het onthaal en het onderhoud... 🙈

Dat ik ma daar effe heb laten gaan zal je niet verwonderen. Toen kreeg ik wel een antwoord van de filiaalhouder in de zin van "Hoe kunnen we je volgende ervaring verbeteren".
Mijn antwoord: "Niet, want mij zie je niet meer..." (en dat was geen dreigement, maar een belofte. Ik ben er dus nooit meer binnen geweest).

De eigenaar / personeel van een zaak zijn geen loopjongens, ik ben geen koning, maar als je wil dat mijn euro's van mijn zak naar hun zak gaan, dan verwacht op zijn minst een vriendelijk onthaal...
 
  • Like
Reactions: Twan123 and Phil V
Persoonlijke ervaring, niet bij Tesla maar bij Range Rover (Hasselt).
Grappig. In 2017 was ik op het autosalon en hoewel ik mijn zinnen op een 911 had gezet, ging ik toch wel bij Tesla kijken, en bij de Jaguar stand ernaast. Tesla heb ik in de X gezeten en mijn gegevens achter gelaten op een tablet, en bij Jaguar mocht ik in de F-Type zitten achter het glazen deurtje. Vervolgens hoorde ik van Jaguar niks meer behalve een vage mail van de dealer in Hasselt (dezelfde als Landrover), terwijl Tesla me mailde dat ze een actieweekend met testritten organiseerden (je had toen in Limburg nog geen Tesla Store). Het is duidelijk wat er gebeurd is 😅
 
  • Funny
Reactions: Krisja