You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit is ook één van mijn grote ergernissen. Uberhaupt afrit 6-8 doe ik gewoon niet meer met AP, tenzij er file staat. De wisselingen in snelheid, en onwil om de ingestelde snelheid aan te houden (AP instellen op 110, auto besluit zelf 103 te gaan rijden) is onverklaarbaar. Ik heb een paar weken strutctureel melding gemaakt van die glitches, maar besloot dat het beter werkte maar gewoon zelf te rijden.Met 32.11 V10 dus. Toch weer in de snelwegtunnel naast Utrecht ineens max snelheid terug naar 50 waar je 100 mag. Ik zag de 50 in mijn display. Sterk remmen. Na 2 tellen toch weer 100. Slordig hoor dat dat steeds weer terug komt.
Met 32.11 V10 dus. Toch weer in de snelwegtunnel naast Utrecht ineens max snelheid terug naar 50 waar je 100 mag. Ik zag de 50 in mijn display. Sterk remmen. Na 2 tellen toch weer 100. Slordig hoor dat dat steeds weer terug komt.
Dit is ook één van mijn grote ergernissen. Uberhaupt afrit 6-8 doe ik gewoon niet meer met AP, tenzij er file staat. De wisselingen in snelheid, en onwil om de ingestelde snelheid aan te houden (AP instellen op 110, auto besluit zelf 103 te gaan rijden) is onverklaarbaar. Ik heb een paar weken strutctureel melding gemaakt van die glitches, maar besloot dat het beter werkte maar gewoon zelf te rijden.
Met 32.11 V10 dus. Toch weer in de snelwegtunnel naast Utrecht ineens max snelheid terug naar 50 waar je 100 mag. Ik zag de 50 in mijn display. Sterk remmen. Na 2 tellen toch weer 100. Slordig hoor dat dat steeds weer terug komt.
Ik heb ook de update naar V10. Ik rijd een Standard Range Plus zonder FSD.
Op dit moment werkt Youtube ook nog zonder Wifi.
Precies. Ik snap eerlijk gezegd de reactie van de OP ook niet. Beta gebruiken en buiten de snelweg en klagen over verassingen, en dan suggereren AP maar helemaal niet meer te gebruiken...
Je moet daarvoor wel aandachtig blijven, na elke update.Waar ik moeite mee heb is dat de progressie na elke update zo volledig onvoorspelbaar is.
Waarom zou je dat manueel uitzetten? Laat het aan staan, en wanneer het weer betert, schiet NoA automatisch weer aan.NoA: paar regendruppels en de melding verschijnt dat NoA niet actief is wegens slechte weer. Oké, beter safe dan sorry, maar zet dan aub ook de indicator in het navigatiescherm uit! Nu maar zelf handmatig uitgezet en terug naar EAP.
Je achterligger heeft niks te menen, en als je zelf rechts wil inhalen geef je met je rechtervoet even gas bij. NoA/EAP is een rijassistentie, geen taxichauffeur.EAP/NoA: niet rechts inhalen is wel een dingetje. Regelmatig dat ik volgens mijn achterligger (en mijzelf) toch echt beter door had kunnen rijden...
Was het nabij een oprit? Ik heb dat gedrag de laatste maanden ook al gezien. EAP/NoA reageert bij opritten en plaatsen waar snelwegen samenvoegen vaak met hetzelfde gedrag als niet rechts willen inhalen. De oplossing is ook identiek: even zelf met je voet op het gaspedaal.EAP/NoA: waarom de auto op een driebaansweg, waarbij ik in het midden rij en de rechterbaan inhaal deze auto in de rechterbaan wit maakt en niet wil inhalen is mij een raadsel....
Als je NoA/EAP als een rijassistent gebruikt, is het perfect bruikbaar. Als je het als taxichauffeur gebruikt, kan ik me voorstellen dat je je eraan gaat ergeren. Maar NoA/EAP is nog geen zelfrijdende auto, en zolang je zelf niks gaat corrigeren kan je Tesla niet leren wat ie dan wél hoort te doen.Mijn conclusie is dat NoA/EAP compleet onbruikbaar is geworden. Alleen als je in de rechterbaan bent en blijft zou het met dichtgeknepen billen kunnen werken.
Waar zit bij jou de theater icon? Ik kan die op mijne niet vinden. Wel spotify, caraoke en al.
nee dat nietHeb je nu ook sattelietview in de SR+ bij je navigatie?
2019.32.11.1 ervaringen, ca 100 KM rijden
EAP: dronken zeeman... wat slingert die auto van links naar rechts in de baan. En nee, niet alleen bij inhalen van vrachtwagens, maar ook als je stabiel in rechterbaan rijdt.
EAP/NoA: niet rechts inhalen is wel een dingetje. Regelmatig dat ik volgens mijn achterligger (en mijzelf) toch echt beter door had kunnen rijden...