Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.48.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb gister nog al die Google opties geprobeerd van 'less secure apps', two-factor authentication, niets werkte :(
Tijd voor Chrome.
Vreemd, dat werkt prima bij mij. Software .26 heeft ook een Chromium update gehad naar v79.
IMG_20201227_114526.jpg
 
Inmiddels gereden met deze release. Merk helemaal niks aan veranderingen in AP/TACC/NOA. Nog steeds alle voorgaande ellende van verkeersborden, invoeg knipperlicht disco. Helaas totaal geen drivers assist verbeteringen. De AP UI lijkt ook niet anders op mijn Model S behalve het herschikken van de icoonen. Dat staat wel iets strakker en zou voor iedereen gewoon leesbaar moeten zijn. Als zoals @wooter zegt je dat niet kunt lezen hoor je niet op de weg thuis :).

Helaas, release brengt geen verbeteringen maar ja, het maakt het ook niet slechter :)
 
O ja, ik erger met wel echt groen en geel aan de HVAC. Temperatuur op 18, begin warm en dan opeens slaat de HVAC om en gaat hard koele lucht aanvoeren. Waaarschijnlijk omdat de binnen temperatuur 19 graden is. Super oncomfortabel!

Moet toch zooo simpel zijn te programmeren. Enkel koelen als de buitentemperatuur HOGER is dan de HVAC temperatuur. Enkel verwarmen als de buitentemperatuur LAGER is dan de HVAC temperatuur.
 
O ja, ik erger met wel echt groen en geel aan de HVAC. Temperatuur op 18, begin warm en dan opeens slaat de HVAC om en gaat hard koele lucht aanvoeren. Waaarschijnlijk omdat de binnen temperatuur 19 graden is. Super oncomfortabel!

Moet toch zooo simpel zijn te programmeren. Enkel koelen als de buitentemperatuur HOGER is dan de HVAC temperatuur. Enkel verwarmen als de buitentemperatuur LAGER is dan de HVAC temperatuur.

Inderdaad heel vervelend. Ik heb de airco uitgeschakeld, verwarming op 19° of 20°, en daardoor heb ik geen last meer van de koude tocht eens de gevraagde temperatuur licht overschreden wordt. Niet ideaal en zou zeker niet mogen voor een gesofisticeerde wagen, maar het helpt wel. :)
 
  • Informative
Reactions: SpeedyEddy
Voor mijn januari 2020 model S weinig nieuws onder de zon los van wat nieuwe games en wat andere scherm visualisatie. Grootste nadeel is het nu veel kleinere lettertype in het kleine scherm. Daarvoor moet ik mijn bril voor veraf kijken afzetten om te kunnen lezen. Toch maar eens over een varifocus bril na gaan denken
 

Attachments

  • E801DF0C-53EC-4F61-90A6-485A8D288254.jpeg
    E801DF0C-53EC-4F61-90A6-485A8D288254.jpeg
    417.7 KB · Views: 35
  • Funny
Reactions: hijdaarmetdieX
Naast het kleinere lettertype op het kleine scherm van mijn MS en de wat strakkere iconen valt mij vooral op dat m'n remlichten, althans het derde remlicht, niet meer gevisualiseerd worden.

Ik zit voornamelijk te wachten op betere aanwijzingen in de navigatie, iets wat in China al beschikbaar is schijnbaar. Betere weergave bij complexe afslagen die aangeven in welke strook je moet rijden zou welkom zijn.
 
Ik zit voornamelijk te wachten op betere aanwijzingen in de navigatie, iets wat in China al beschikbaar is schijnbaar. Betere weergave bij complexe afslagen die aangeven in welke strook je moet rijden zou welkom zijn.
Die weergave is wat we tot 2018 hadden en kwam van Garmin. Toen waren we allemaal blij dat we van dat archaïsche systeem vanaf waren.

IMG_4306-1024x768.jpg

freeway-signs.jpg
 
Is er iemand die de boombox heeft? Geloof ik niemand in Europa.

Gisteren heb ik firmware versie 2020.48.26 op mijn M3 geïnstalleerd. Nu is het icoontje van de microfoon voor spraakopdrachten van het scherm verdwenen. Zijn er nog meer mensen die dit hebben?

Inderdaad! Ook kwijt!

Weet iemand of je weer kan inloggen bij spotify??

Je moet daarvoor een afspraak maken. Ze kunnen het op afstand repareren.