Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Vanochtend de update ook ontvangen. Eerste indruk is echt perfect. Ik vind de interface beter/logischer, je kan zien dat ze veel geleerd hebben. De auto settings screens zijn ook veel beter gegroepeerd. Tuurlijk wel even wennen, maar de moeite waard.
Ik kwam van 36.2 en updates lijken bij mij altijd redelijk snel te komen.
 
Hoeveel later? En het voelt alsof de meeste van jullie de update 's nachts toegestuurd krijgen en niet overdag?

Zie bovenste sessies ( laatste is versie 9 )
35B08C24-1CA3-4872-8716-CB45E2B1159C.png
 
  • Like
Reactions: SeBsZ
Uur geleden update naar V9. Dashcam geprobeerd met 32gb usb sticki, werkt prima. Video gecontroleerd op laptop,resolutie viel me wel tegen. Maar kan zijn dat er niet voldoende licht was, auto stond in garage geen lichten aangedaan. Morgen overdag maar uitproberen. Jippie!
 
Ik merk dat met de nieuwe software bochten beter genomen worden. Ik rij regelmatig over een enkelbaans weg met 2 rijrichtingen. Daar vond ik altijd dat de auto net wat te veel de buitenkant van een bocht opzocht. Als je dan een tegenligger tegemoet rijdt die de bocht krap aansnijdt heb je ellende.

Met de nieuwe software volgt de auto een andere lijn, zo lijkt het. Hij anticipeert meer op de bocht.

Wat bij mij wel minder goed geworden is is het "phantom braking" verhaal. Dat heb ik nu wel ervaren waar ik dat voorheen niet of nauwelijks had.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Daandeluxe