Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Soms tikkend geluid uit de speakers

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo mensen,

Mijn Model 3 gaat bijna uit de garantie want momenteel zit ik al op 79.100 km. Bijna 80.000 dus.

Ik heb al enkele maanden, misschien al wel een jaar, last van dat soms het geluid van bijvoorbeeld radio wegvalt en er even een tikkend geluid uit de speakers komt. Al het audio valt dan dus even +/ 10 seconden weg.

Het valt mij op dat dit vooral gebeurt als je even aan het scroll-wieltjes op stuur draait om audio harder/zachter te zetten. Even dat tikkend geluid en daarna alles weer terug naar normaal. Dit gebeurt heel random, soms dagen geen last van.

Gezien de garantie bijna voorbij is, vraag ik mij af of ik hiervoor nog snel service afspraak moet maken of dat dit een bekend (software) probleem is.
 
Ik heb er nog geen last van gehad……
Ik zou in elk geval een service afspraak maken, dan heb je het in elk geval binnen de garantie termijn gemeld. Als ze het nu niet oplossen, kun je er later in elk geval aangeven dat het al binnen de garantieperiode aanwezig was.
 
  • Like
Reactions: Maarten