Ik heb gemerkt dat de Tesla's van iig na september 2014 talloze fouten bevatten, zoals:
- Scheve motorkappen;
- Scheve portieren;
- Defecte deurhendels;
- Loszittende dashboard;
- Deur rechtsachter die spontaan open gaat;
- Vocht in de achterlicht-units;
- Haperende scherm;
enz.
Het ergste van allemaal is dat ik stil kwam te staan met een defecte DU, later bleek deze lek te zijn en er water erin is gekomen. Een tesla medewerker vertelde dat dit een gevaarlijke mankement is! Nu nog niet eens 20000 km verder begint de DU het weer te begeven.
Ik adviseer eenieder wiens auto in 2014 is gebouwd om deze grondig te inspecteren. Wat ik met zekerheid kan stellen is dat de productie van september 2014 talloze fouten bevat, fouten die geschaard kunnen worden onder fabrieksfout in mijn optiek. Als ik de problemen onder elkaar plaats en de terugkeer cyclus van de problemen en met de gereden kilometers tot en met nu, kan ik concluderen dat bij een stand van ommenabij 30000 de DU stuk gaat daarnaast gaat bij een kilometerstand van (ongeveer) 50000 gaat het scherm kapot (kosten hiervan buiten de garantie bedragen 5000 excl. btw). Met mijn ervaring en die van mijn directe Tesla vrienden verwacht ik dat het aandeel van Tesla zal dalen, als gevolg van de foutieve productie van de reeks geleverde voertuigen vanaf september 2014.
Ondervinden jullie hier ook last van, en zo ja zijn er problemen die terugkeren?
- Scheve motorkappen;
- Scheve portieren;
- Defecte deurhendels;
- Loszittende dashboard;
- Deur rechtsachter die spontaan open gaat;
- Vocht in de achterlicht-units;
- Haperende scherm;
enz.
Het ergste van allemaal is dat ik stil kwam te staan met een defecte DU, later bleek deze lek te zijn en er water erin is gekomen. Een tesla medewerker vertelde dat dit een gevaarlijke mankement is! Nu nog niet eens 20000 km verder begint de DU het weer te begeven.
Ik adviseer eenieder wiens auto in 2014 is gebouwd om deze grondig te inspecteren. Wat ik met zekerheid kan stellen is dat de productie van september 2014 talloze fouten bevat, fouten die geschaard kunnen worden onder fabrieksfout in mijn optiek. Als ik de problemen onder elkaar plaats en de terugkeer cyclus van de problemen en met de gereden kilometers tot en met nu, kan ik concluderen dat bij een stand van ommenabij 30000 de DU stuk gaat daarnaast gaat bij een kilometerstand van (ongeveer) 50000 gaat het scherm kapot (kosten hiervan buiten de garantie bedragen 5000 excl. btw). Met mijn ervaring en die van mijn directe Tesla vrienden verwacht ik dat het aandeel van Tesla zal dalen, als gevolg van de foutieve productie van de reeks geleverde voertuigen vanaf september 2014.
Ondervinden jullie hier ook last van, en zo ja zijn er problemen die terugkeren?