Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind het wat stil rondom de uitbreiding van het SuC netwerk maar er is er zojuist wel plotseling uit t niets een hele nuttige bijgekomen in Frankrijk bij Clermont-Ferrand met 8 stalls.

Knipsel.JPG
 
Last edited:
Juist, sorry, er zijn vandaag maar 2 stalls bij dat huidige, echt slecht geplaatste, Chambéry laadpunt (en ik heb de krapte ervan 10 dagen terug nog jammer genoeg ervaren). Maar vraag blijft: gaan we over en weer rijden om te weten waar de krapte is bij één van die twee SuCs rond Chambéry, of krijgen we morgen eindelijk te weten via onze software hoeveel stalls precies bezet zijn bij elk laadpunt...
 
Super! Ik kom er donderdag langs, onderweg naar Valmorel. Ik snap alleen niet waarom ze zo dichtbij elkaar plaatsen:
View attachment 111969
We staan er nu, zo rond het middaguur, als enige te laden aan 550km/u. 4 stalls op de parking van een Hotel/restaurant/spa. Prima om een uurtje te verblijven dus.
IMG_20160226_123916.jpg
De navigatie geeft die andere in Chambéry niet (meer?) aan.
 
Last edited:
Op de supercharger map staat dat er (Senlis) nu 8 stalls zijn. Heeft er dat al iemand kunnen verifieren? Ik moet nog een week of 3 geduld hebben voorzleer ik dat zelf kan doen.

Dat zal dan wel. Eerder afgelopen week meldde een forumlid dat er naast de oorspronkelijk 2 vier meer in bedrijf waren en nog vier in plastic. Dus zou best eentje met tien kunnen zijn uiteindelijk.