Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Electric Summer

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist een mailtje van Tesla, Electric Summer | Tesla Netherlands

Vier het met ons mee​

Van ritten over mooie wegen tot drive-in bioscopen: vier samen met ons 10 jaar Supercharging in Europa. Iedereen is welkom.

Mooie ritten​

Ervaar onze nieuwste functies op mooie routes in Europa en leer hoe u onderweg uw auto kunt opladen

Drive-in bioscoop​

Bekijk na zonsondergang vanuit het comfortabele interieur van uw auto een sci-fi-klassieker in een van onze buitenbioscopen

Gezinsactiviteiten​

Neem uw kinderen mee naar een van onze springkastelen, speel games in de auto of zing met het hele gezin mee met de Caraoke-functie
https://www.tesla.com/nl_nl/events
Misschien moeten de events nog georganiseerd worden, als ik bij mij in de buurt zoek krijg ik alleen events waar je kunt testrijden of de auto's kunt bekijken.
En ze moeten wat aan de volgorde doen. De eerste die bij mij getoond wordt is Le Touquet

Overzicht​

Meet the Tesla team from Monday July 1 to Saturday July 29 in Place du Centenaire, Le Touquet.
Schedule your test drive with Model Y and Model 3.
Experience our latest Autopilot features on your local roads, visit a Supercharger to learn how to charge on the go or enjoy in-car entertainment from the driver's seat.
Our Tesla Advisors will be available to answer any questions you may have about charging, financing, Autopilot and more.

To schedule a test drive, kindly RSVP to reserve a slot.
 
Voor sommige events heb je wel eventjes tijd. ;)
En kom nu niet af dat uw agenda al vol staat tot 13 december 2050 he.
Screenshot_20230719_084806_Samsung Internet.jpg