Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

SW 2.42.42

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag kreeg ik de melding dat er een update klaar stond. Deze is zojuist geinstalleerd. Maar wat zijn eigenlijk de wijzigingen?
Dat zou ik juist aan jou willen vragen - als je een update hebt gehad krijg je toch ook de release notes erbij?

Ervaringen met V8 - daarvoor bestaat een draadje van inmiddels tientallen pagina's. Lijkt me handig om daar te kijken naar wat iedereen daarvan vindt
 
Hier een screenshot van vanmorgeen
 

Attachments

  • IMG_1778.JPG
    IMG_1778.JPG
    565 KB · Views: 59
Hoop dat met deze update mijn mediavolume issue opgelost is. Op dit moment is dit bij mij volledig random:
Bij instappen staat media enkele seconden op mute. Gaat dan van mute af (symbool althans), maar volledig random of ik dan wel/niet wat ga horen. Als het stil blijft, heeft harder zetten ook geen zin (symbool geeft wel aan dat volume harder wordt gezet). Pas bij opnieuw selecteren van (zelfde) radio station, Spotify of TuneIn bron gebeurt er iets.
Was juist altijd zeer content met de volumesettings: beetje zachter bij openen deur en zodra deur sluit naar originele stand.
 
Hoop dat met deze update mijn mediavolume issue opgelost is. Op dit moment is dit bij mij volledig random:
Bij instappen staat media enkele seconden op mute. Gaat dan van mute af (symbool althans), maar volledig random of ik dan wel/niet wat ga horen. Als het stil blijft, heeft harder zetten ook geen zin (symbool geeft wel aan dat volume harder wordt gezet). Pas bij opnieuw selecteren van (zelfde) radio station, Spotify of TuneIn bron gebeurt er iets.
Was juist altijd zeer content met de volumesettings: beetje zachter bij openen deur en zodra deur sluit naar originele stand.
Dat probleem had ik ook. Radio startte altijd op mute. Met de nieuwe software is die issue hopelijk opgelost.
 
Heb deze update gisteren ook gehad en inmiddels kunnen testen. O.a USB verbeteringen maar de belangrijkste lees ik hier niet:

Je kunt weer rechts inhalen als je het gaspedaal even aanraakt dan wordt deze functie overrulled. Zover ik heb kunnen testen werkt dat ook. Dit was vooral lastig omdat er geen onderscheidt wordt gemaakt in strepen en blokken, bij de laatste mag je natuurlijk wel rechts inhalen maar dat gaf nu juist bij uitvoegen een vreemd gedrag en je moest dan hand (voet) matig overrullen nu kun je dus even het stroom pedaal aanraken om dit te bereiken.

Groeten,
GVW
 
  • Informative
Reactions: simonsmidt
Hoop dat met deze update mijn mediavolume issue opgelost is. Op dit moment is dit bij mij volledig random:
Bij instappen staat media enkele seconden op mute. Gaat dan van mute af (symbool althans), maar volledig random of ik dan wel/niet wat ga horen. Als het stil blijft, heeft harder zetten ook geen zin (symbool geeft wel aan dat volume harder wordt gezet). Pas bij opnieuw selecteren van (zelfde) radio station, Spotify of TuneIn bron gebeurt er iets.
Was juist altijd zeer content met de volumesettings: beetje zachter bij openen deur en zodra deur sluit naar originele stand.
Of gewoon nog eens op mute drukken, dan speelt hij ook terug.
Heb dus hetzelfde vreemd probleem.