Goede dag allemaal,
Ik heb een vraag over terugroepacties.
Na het redelijk goed door pluizen van alle informatie hier heb ik een vraag.
het vervangen van de bout(en) van de stuurbekrachtigingspompcilinder betekend dat er opnieuw draad getapt moet worden zodat er voldoende basis is.
je leest regelmatig problemen met de stuurbekrachtiging systeem. Dingen die breken of gewoon defect raken. Kosten rond de €3600,-
wat ik mij nu afvraag is, zolang Tesla niet actief auto’s terugroept om het bout probleem op te lossen in hoeverre is Tesla aansprakelijk voor het defect raken van het stuurbekrachtiging systeem? En wat als het wel is gedaan in hoeverre heeft deze ingreep op het systeem effect en zit dit met garantieregeling????
Ik heb een vraag over terugroepacties.
Na het redelijk goed door pluizen van alle informatie hier heb ik een vraag.
het vervangen van de bout(en) van de stuurbekrachtigingspompcilinder betekend dat er opnieuw draad getapt moet worden zodat er voldoende basis is.
je leest regelmatig problemen met de stuurbekrachtiging systeem. Dingen die breken of gewoon defect raken. Kosten rond de €3600,-
wat ik mij nu afvraag is, zolang Tesla niet actief auto’s terugroept om het bout probleem op te lossen in hoeverre is Tesla aansprakelijk voor het defect raken van het stuurbekrachtiging systeem? En wat als het wel is gedaan in hoeverre heeft deze ingreep op het systeem effect en zit dit met garantieregeling????