Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app 4.x

This site may earn commission on affiliate links.
Wat jammer is, is dat de trip planner niet weet dat ik een CCS2-adapter heb voor mijn Model X. Ik krijg dus enkel de V2 superchargers te zien in de route. Maar manueel kan ik natuurlijk wel alle superchargers zien.


Schiet even een feature request in:



Is een initiatief van het Amerikaanse beheer, naar eigen zeggen brengen zij de meest geupvote requests onder de aandacht van Tesla.

Ik ben superblij met de trip-planner, maar vooral omdat ik in twintig seconden mensen kan uitleggen hoe makkelijk reizen is met een Tesla 😁
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik dacht dat er een topic was voor de tesla app updates. Maar kan deze niet meer vinden. Vandaar een nieuw topic.

Zie zojuist dat in de release niets van 4.23 de mogelijkheid dat wij nu ook in NL de wall connector kunnen toevoegen. Kan hem alleen niet vinden. Ben ik de enige?


IMG_3220.jpeg


In de app zie ik alleen:

IMG_3221.jpeg
 
Iets beter zoeken ;)

 
  • Like
Reactions: SpaceWagon
I remember seeing on the Connector installation manual how to add it to the app.
I sent the Connector back, temporary, as it takes few months , half year to change 1-phase to 3-phase, maybe get a new version in this time.
But now I am concerned, considering it is correctly installed and it does not show in the app.
Than there is the neutral wire thing, I found that in NL, most houses, even the newest have only two wires in the electrical installation, making very hard or impossible to install all these new smart thermostats, lights etc..
That might affect the smart functioning of the Connector. I would be curious to know
 
Last edited:
Wat me opviel tijdens de vakantie, is dat onze Tesla MY het geluid van portierontgrendeling maakt als de app de auto uit slaap probeert te krijgen. Is dat normaal? (De auto blijft wel gewoon op slot, maar het geluid klinkt hetzelfde als de portierontgrendeling van mijn vorige auto)
 
Wat zouden logische / handige opdrachten zijn?
Ik heb er al jaren eentje via Watch for Tesla waarbij ik tegen mijn horloge zeg "ik ga vertrekken" en dan start ie de airco, en als ik thuis ben opent ie de garage en opent ie de deuren zodat m'n gezin niet op me moet wachten als ik m'n schoenen aan doe.

Ik heb er ook eentje dat ik het maximum laadniveau kan instellen. Handig als ik op reis het op 100% had ingesteld en thuis eraan denk dat 90 of 80% genoeg is.
 
  • Like
Reactions: LaurensH