Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app iOS bug? Geen contact mogelijk met de auto

This site may earn commission on affiliate links.
Goede morgen allemaal.

Ben ik alleen als ik zeg dat ik met mijn iPhone problemen ondervind mbt verbindings problemen zo wel WiFi als mobiele netwerk?

Eerst dacht ik dat dit probleem voort kwam door een slecht eMMc chip maar die is onlangs vakkundig vervangen. Als ik met de sleutel de auto ontgrendel dan kan de app wel toegang krijgen en anders lijkt het of de auto in coma is geraakt. Dat dacht ik! Wat blijkt de app verwijderen en opnieuw installeren verhelpt dit probleem.

wat ik mij als iPhone gebruiker afvraag is ben ik alleen en ligt het aan mijn spullen of zijn er meer mensen die dit ervaren?
 
Ik heb dit 2x eerder meegemaakt met dezelfde iPhone (XS), maar wel met de vorige Tesla en niet met de huidige.
Misschien is het een combinatie van factoren. Na de app verwijderd te hebben en opnieuw geïnstalleerd te hebben werkte het weer.
 
Ik denk dat het eerder toeval is geweest dat in de tussentijd van verwijderen en opnieuw inloggen de connectie met de auto weer tot stand was gebracht. Dit heeft eigenlijk altijd te maken met dat de auto even niet benaderbaar is voor Tesla. Ik heb nog nooit de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd als hij een keer geen contact kreeg, en dit loste zich altijd binnen een paar minuten weer op, of er moet echt een backend probleem zijn geweest bij Tesla. Maar ik gebruik de app ook zelden tot nooit als ik verder niks van de auto hoef te weten. Ook vanwege het feit dat de auto altijd wakker gemaakt wordt als je de app opent, dat is een beetje zonde vind ik als ik niet ga rijden.