Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla App update - wanneer?

This site may earn commission on affiliate links.
Inderdaad mooi en werkt vlot en prettig. Opstartscherm is ook minder opvallend.

Mis inderdaad enkel extra functies zoals ruitverwarming. Nu heb je gigantisch Climate scherm waar je enkel temperatuur kan wijzigingen.
 
Wat bedoelen jullie met de fingerprint?

Dan zit er achter op je telefoon een fingerprint sensor, zodat je niets meer doet met pincodes e.d.

957fb21cc33bedfe39722456af239b3b-650-80.jpg
 
Ziet er wel mooi uit. Maar echt een verbetering is het niet. Sterker nog er is een soort menu laag ontstaan. Knoppen onderin waren handig. Nu ga je met extra handelingen via een menu naar een volgend deel van de app. Swipe van links naar rechts of zo zou ook handig zijn om naar een ander menu te gaan.

Ach te zal wel een eerste stap zijn naar een niewe gave app. ;)
 
Ziet er wel mooi uit. Maar echt een verbetering is het niet. Sterker nog er is een soort menu laag ontstaan. Knoppen onderin waren handig. Nu ga je met extra handelingen via een menu naar een volgend deel van de app. Swipe van links naar rechts of zo zou ook handig zijn om naar een ander menu te gaan.

Ach te zal wel een eerste stap zijn naar een niewe gave app. ;)
Zou natuurlijk wel mooi zijn als de app min of meer het zelfde werkt als het display in de auto. Dat kan bij climate mooi. Stoelverwarming aan zetten of het stuur voor verwarmen. Ik ben benieuwd.
 
oesje, lomperik dat ik ben...een beetje scrollen doet wonderen :p
Summon is denk ik alleen voor AP1 auto's. In mijn app nergens te bekennen, ik denk omdat die functie er nog steeds niet in de auto zit. Immers, de AP2 auto's hebben alleen nog maar TACC, Autosteer tot 80km/u en Forward en zoals ze zeggen Side Collision Warning (Foreward Collision Warning is wel terug te vinden in de settings, Side Cillision Warning niet).
 
Is dit niet gewoon stap 1: nieuwe UX. Straks met software-update 8.1 komt extra functionaliteit beschikbaar bovenop de nieuwe UX layer.
Dat denk ik ook. Dit lijkt een basis platform waarop ze makkelijk kunnen uitbreiden, zonder steeds een nieuwe app the hoeven deployen, Met 8.1 zal er aan de auto-kant wel een update van de functionaliteit komen, die kun je dan daarna modulair aan deze app toevoegen. Eventueel gekoppeld op basis van de mogelijkheden die je unieke VIN aangeeft. Zo houdt je één app voor alle bestaande en toekomstige toeters en bellen.....
 
  • Like
Reactions: Xfrank