Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla App - Update energieprijzen

This site may earn commission on affiliate links.
Hi All,

Wanneer je de energieprijzen aanpast in de Tesla App wordt ook al het voorafgaande verbruik herberekend volgens de nieuwe prijzen. Dit slaat uiteraard op niets.
Doe ik iets verkeerd of is dit gewoon een bug in de app?

Thanks!
 
Hi All,

Wanneer je de energieprijzen aanpast in de Tesla App wordt ook al het voorafgaande verbruik herberekend volgens de nieuwe prijzen. Dit slaat uiteraard op niets.
Doe ik iets verkeerd of is dit gewoon een bug in de app?

Thanks!
Voor zover ik kan zien kun je nergens een datum ingeven, dus het is geen functionaliteit. Ik zou het dan niet gelijk een bug noemen.

Zou het moeten kunnen, dan is het antwoord ja.
 
Voor zover ik kan zien kun je nergens een datum ingeven, dus het is geen functionaliteit. Ik zou het dan niet gelijk een bug noemen.

Zou het moeten kunnen, dan is het antwoord ja.
In se is het helemaal niet nodig om een datum in te vullen. Wanneer je je tarieven aanpast moet gewoon vanaf dat moment de nieuwe tarieven gebruikt worden zonder de oude waarden hiermee aan te passen.
In feite onbegrijpelijk dat dit niet standaard zo is…
 
Dat het gelijk in zou moeten gaan vind ik heel onlogisch, als je dan een paar dagen te laat bent klopt het ook niet meer. Ik maak me er zelf helemaal niet druk om. Het is een goed werkende app met veel functionaliteit, helemaal als je het vergelijkt met de concurrentie.