Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Jambers

This site may earn commission on affiliate links.
Persoonlijk hou ik ervan als ik aan de SuC sta om even Jambers te spelen: Tesla chauffeurs, wie zijn ze, wat doen ze ? Wat drijft hen ? ....
(voor de Keesjes, Jambers was een beruchte Vlaamse reporter/journalist die graag vreemde types interviewde)
Ongelooflijk wie je allemaal ontmoet op die manier, boeren, voedingsproducenten, verdelers van sex speeltjes, CEO's, IT'ers ...
Op vrij korte periode toch mijn 'vriendenkring' kunnen uitbreiden met wat invloedrijke mensen, super toch ??
Is ook niet alleen leuk om nieuwe mensen te leren kennen, het schept ook een bron van mogelijkheden, een CEO wou me zelfs net een job aanbieden)
Nog geen second beklaagd dat ik de Tesla gekocht heb, niet alleen betreffende de auto maar ook alles wat er rond gebeurd :cool:
 
Persoonlijk hou ik ervan als ik aan de SuC sta om even Jambers te spelen: Tesla chauffeurs, wie zijn ze, wat doen ze ? Wat drijft hen ? ....
(voor de Keesjes, Jambers was een beruchte Vlaamse reporter/journalist die graag vreemde types interviewde)
Ongelooflijk wie je allemaal ontmoet op die manier, boeren, voedingsproducenten, verdelers van sex speeltjes, CEO's, IT'ers ...
Op vrij korte periode toch mijn 'vriendenkring' kunnen uitbreiden met wat invloedrijke mensen, super toch ??
Is ook niet alleen leuk om nieuwe mensen te leren kennen, het schept ook een bron van mogelijkheden, een CEO wou me zelfs net een job aanbieden)
Nog geen second beklaagd dat ik de Tesla gekocht heb, niet alleen betreffende de auto maar ook alles wat er rond gebeurd :cool:
Dan zul je je vast in hebben geschreven voor de E Rally; 125 mafkezen bij elkaar :biggrin:
 
Onlangs stond ik met een paar andere eigenaars aan de SuC in Gent te praten. Komt er een vriendelijke kerel naar ons toe wat uitleg vragen. Op zich niks wereldschokkends. Dat gebeurt af en toe wel eens. Vraagt ie op een gegeven moment om een testrit te maken. Lees: zelf achter het stuur plaats te nemen. Nou ja... dát toch maar even niet. Hij meende dat we Tesla vertegenwoordigers waren ofzo die op de parking stonden met demo wagens. Grappig misverstand.
Gezien het ontbreken van car jacking niet spectaculair genoeg voor Jambers :smile:
 
Stond ik onlangs bij te laden aan de SuC van Gent. Komt een mij compleet onbekende man in een jurk uit een andere Tesla gekropen, stapt op mij af, en wil plotseling van alles van mij weten: wie ik ben, wat ik doe (CEO van bedrijf xxx), wat me gedreven heeft om een Tesla aan te schaffen, enz... enz... En voor ik het wist, bood ik hem zelfs een job aan in mijn bedrijf!
 
Hij meende dat we Tesla vertegenwoordigers waren ofzo die op de parking stonden met demo wagens. Grappig misverstand.
Gezien het ontbreken van car jacking niet spectaculair genoeg voor Jambers :smile:

zijn we niet allemaal een beetje vertegenwoordigers van Tesla? :wink:

Stond ik onlangs bij te laden aan de SuC van Gent. Komt een mij compleet onbekende man in een jurk uit een andere Tesla gekropen, stapt op mij af, en wil plotseling van alles van mij weten: wie ik ben, wat ik doe (CEO van bedrijf xxx), wat me gedreven heeft om een Tesla aan te schaffen, enz... enz... En voor ik het wist, bood ik hem zelfs een job aan in mijn bedrijf

Damn, busted :tongue:
 
Zeker weten dat een gelukkige Tesla-eigenaar de beste ambassadeur is voor het merk ! Ik ben er ook zo eentje... Tijdens een oplaadbeurt bij Tesla in Aartselaar heb ik steeds de neiging om zelf een geinteresseerde bezoeker in de showroom te overtuigen een Model S te kopen. Misschien moet ik wel commissie vragen aan de manager daar :tongue: