You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dank voor het delen! Dit is inderdaad een duidelijk voorbeeld van een beletterde Model X. En hoewel het iets uitbundiger is dan ik zelf zou doen, knalt het er wel af!Heb mijn X ook volledig gewrapped in de kleuren van het bedrijf, maken pallets, niks met auto's of snelheid te maken, maar wel met duurzaamheid en daardoor dus ook de auto zo ingepakt. Erg veel commentaar krijg ik erop, voornamelijk positief, negatief houden mensen meestal voor zich. Maar doe het ook voor mezelf en mijn bedrijf...klanten vinden het altijd erg interessant en willen graag mee weten over wat de X nou kan etc. Uiteraard wordt er altijd verteld dat ze teveel betalen voor de pallets, maar ik zeg altijd als je je niet bekocht voelt aan het eind van het jaar is het ook niet te duur geweest...
Dus vooral doen zou ik zeggen! View attachment 240462 View attachment 240463 View attachment 240464
Ik denk dat het ook heel belangrijk is hoe je nieuwe klanten werft. Verwacht je dat mensen je auto zien en daardoor interesse hebben in je diensten dan is het een optie.
In mijn geval is het mond op mond reclame waardoor ik klanten krijg en heb ik besloten niks te doen met de naam.
Verder heb ik vroeger verhaal gehoord dat bedrijfsauto's vaker opengebroken werden omdat er toch vaak bedrijfsspulen in achterbleven.
Denk dat je de mond op mond gewoon wat meer moet oefenen..Wij krijgen ook bijna uitsluitend klanten door mond tot mond reclame (heb mond op mond wel eens geprobeerd, maar werd niet op prijs gesteld ) dus dat zou niet de reden zijn.
Toch heb ik gemerkt dat het indirect wel mee kan spelen. Hoewel we landelijk werken doen we ons meeste werk in Midden Nederland. Daar heb ik al meerdere malen bij een kennismaking gehoord dat mensen ons wel eens ergens hadden zien rijden / staan.
Over vaker opengebroken had ik nog niet gehoord. Dat is de moeite van het checken nog wel waard.
Denk dat je de mond op mond gewoon wat meer moet oefenen..
Moet hierbij ook altijd denken het verhaal van iemand die ik ken die altijd graag een Mercedes S wilde rijden (merk doet er niet echt toe, gaat om het verhaal). De man droomde jaren lang van een grote auto, maar was bevreesd om de reactie van de klanten. Uiteindelijk na lang wikken en wegen toch besloten om de stap te nemen en verschrikkelijk spijt. Spijt dat hij dat niet eerder had gedaan. De goede klanten bleven en de slechte klanten (zeikerds en slechte betalers die hem veel tijd kosten en het minst opleverden) vonden hem ineens te duur haakten af. Dit was uiteindelijk de ideale manier gebleken om van die klanten af te komen.
Ik denk dat het afhangt hoe je jezelf wilt profileren en dat het weinig te maken heeft hoe klanten kunnen reageren op een gewoon dure auto, hoe je het ook went of keert. Wijzelf zijn een high-tech bedrijf dat op een innovatieve manier met innovatieve solutions organisaties helpt op het gebied van Informatie Beveiliging en anti-cybercrime. We komen ook vaak bij organisaties die incidenten hebben en wil men in de meeste gevallen geen ruchtbaarheid aan geven dat wij aanwezig zijn. Wij hebben dus voor Tesla gekozen voor het innovatieve, high-tech karakter wat ons bedrijfsprofiel past, maar hebben bewust voor geen belettering gekozen.
In het verlengde hiervan, wat mij opvalt is dat men hier er (vanzelfsprekend) geen enkel probleem mee heeft om (zakelijk) een Tesla te rijden die het dubbele, drie- of vierdubbele kost van een sjoemeldiesel, maar men zich er toch ergens een beetje voor "schaamt" om in een dergelijke auto voor te rijden. Ik vraag me af of men er dan ook moeite mee heeft als een makelaar of verzekeringsman in een dergelijke auto komt voorrijden? Ik zou het namelijk eerder verdacht vinden als zo iemand in een oud Opeltje komt voorrijden...