TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Tesla Meeting op 9 Juli 2017 in Almere

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Tesnicus, May 6, 2017.

1. Zuid5.nl

Zuid5.nl Member

Geheel onverwachts, de lang gehoopte eerste plek binnen en met daarbij een echte prijs wat leuk wakker worden. Zeer sportief van de Zaankanters om ons te feliciteren. Wordt dit een jaarlijks evenement @herbie?

• Like x 1
  2. herb_k

herb_k Supporting Member

Het was een "met de hakken over de sloot" overwinning. Maar zeker verdiend! Ik durf er nog geen uitsluitsel over te geven of we het jaarlijks gaan doen. Er is veel tijd in gaan zitten (meer dan gedacht), maar het was het wel waard! want wat hebben wij ook genoten. Gelukkig werkte het weer mee om er een echte Summer Rally & Meeting van te maken. En Max heeft er ook voor gezorgd dat iedereen om 14:00 voor de TV zat, maar om 14:05 stond iedereen weer buiten!

• Like x 4
  3. gelden

gelden Well-Known Member

Dat idee kwam gisteren ook bij me op toen ik die dakkoffer zag. Leuk, doen!

• Like x 1
  4. LionKing1970

LionKing1970 Member

@Zuid5.nl gefeliciteerd, ik ben net achter je geeindigd! Erg leuk :) Was voor mij voor het eerst dat ik meedeed maar heb echt genoten.

@herb_k ben erg benieuwd naar het verbruik, wat de verschillen daarin waren.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC