Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-Rally 2018: de lustrum editie!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Slechts 15 foto's Ivar? 85 deelnemers...ik heb er zelf meer :confused:
Maar hij heeft wel een selectie van de mooste gemaakt.
@Ivarb98 , bedankt
Frank4.jpg Dirk14.jpg
 
  • Like
Reactions: S-19910 and Ivarb98
E-Rally 2018

Hierbij de foto's van dit jaar. Helaas wat minder dan vorig jaar. Vorig jaar was er nog 1 klasse en reden er vaker meer Tesla's bij elkaar.

25 mei 2019 staat in de agenda en zal er zeker weer bij zijn:)
Hey Ivar dat je minder foto's had was uiteraard onze schuld! Want Mijn zoon liep vast met de route en toen viel jij in (deed jij fantastisch)
En dan nog een tip van de mede fotograaf. volgende keer je polarisatie filter er op. Dan kan je de schittering op de ramen wat beter voorkomen en wellicht zelfs zien wie er in de auto zit ;P
 
Beste deelnemers,

Hierbij de de uitslagen van de toerklasse, de sportklasse en de pilonnenproef. De kidsklasse volgt later deze week.
 

Attachments

  • Uitslag E-Rally 2018 - SPORTKLASSE.pdf
    42.2 KB · Views: 61
  • Uitslag E-Rally 2018 - TOERKLASSE.pdf
    41.8 KB · Views: 59
  • Uitslag E-Rally 2018 - PILONNENPROEF.pdf
    41.6 KB · Views: 63
  • Like
Reactions: HWS
Ik heb voor de 5e keer meegedaan. Allereerst hulde aan de mensen die de stichting E-Rally vormen voor het vele werk dat zij hebben verzet.

Toch heb ik ook een aantal tips. Zeker doordat ik alle keren heb meegedaan, zie ik een zekere verandering optreden. Met name in de media activiteit is het mij/ons opgevallen dat er veel minder, zelfs bijna geen, aandacht aan het evenement is gegeven. Zowel de website als de Facebook pagina zijn niet gebruikt om updates te geven, teasers te plaatsen, uitnodigingen te sturen, etc. Met als gevolg nogal wat minder deelnemers.
Het heeft er ook voor gezorgd dat ik lang getwijfeld heb of ik me zou inschrijven. Het is maar goed dat Herbert vanuit Tesland nog een paar keer een nieuwsbrief heeft gestuurd met informatie over de E-Rally, anders was ik er misschien niet bij geweest.
Ook nu, kort na het evenement mis ik de updates met links naar de foto's, video's, etc.
Natuurlijk, via dit forum is e.e.a. te vinden, maar vergeet niet dat slechts een deel van de deelnemers hier lid is. En zeker de bijrijders hebben de andere kanalen nodig om ook enthousiast gemaakt te worden.

Een hele verbetering is al, dat deze keer meteen bij de afsluiting de datum van de volgende keer is meegedeeld.
 
Ik heb voor de 5e keer meegedaan. Allereerst hulde aan de mensen die de stichting E-Rally vormen voor het vele werk dat zij hebben verzet.

Toch heb ik ook een aantal tips. Zeker doordat ik alle keren heb meegedaan, zie ik een zekere verandering optreden. Met name in de media activiteit is het mij/ons opgevallen dat er veel minder, zelfs bijna geen, aandacht aan het evenement is gegeven. Zowel de website als de Facebook pagina zijn niet gebruikt om updates te geven, teasers te plaatsen, uitnodigingen te sturen, etc. Met als gevolg nogal wat minder deelnemers.
Het heeft er ook voor gezorgd dat ik lang getwijfeld heb of ik me zou inschrijven. Het is maar goed dat Herbert vanuit Tesland nog een paar keer een nieuwsbrief heeft gestuurd met informatie over de E-Rally, anders was ik er misschien niet bij geweest.
Ook nu, kort na het evenement mis ik de updates met links naar de foto's, video's, etc.
Natuurlijk, via dit forum is e.e.a. te vinden, maar vergeet niet dat slechts een deel van de deelnemers hier lid is. En zeker de bijrijders hebben de andere kanalen nodig om ook enthousiast gemaakt te worden.

Een hele verbetering is al, dat deze keer meteen bij de afsluiting de datum van de volgende keer is meegedeeld.
Een terechte opmerking over de "social media", onze website en promotie. Daar zijn wij dit jaar niet of nauwelijks aan toegekomen. Voor de volgende editie willen wij inderdaad veel zwaarder inzetten of deze onderwerpen. Versterking van de organisatie op dat vlak is dan ook één van de punten waar wij de komende tijd aan gaan werken!
 
  • Informative
Reactions: Basvdpoel
Besef wel dat waar we in het begin met een team van een man of 8 waren (en toen ben ik er zelfs mee gestopt omdat het teveel werk was), de organisatie van deze editie door slechts 3 man is gedaan (Ton, Daniel en Sander). Ik ben er verbaasd over dat er dan uberhaupt een E-rally is gekomen. En tijdens de rally was er niets van te merken dat het team veel kleiner was. Dat er dan op social media wat minder aandacht aan is gegeven is jammer, maar begrijpelijk.
Hou vol mannen, wordt gewaardeerd!
 
Een terechte opmerking over de "social media", onze website en promotie. Daar zijn wij dit jaar niet of nauwelijks aan toegekomen. Voor de volgende editie willen wij inderdaad veel zwaarder inzetten of deze onderwerpen. Versterking van de organisatie op dat vlak is dan ook één van de punten waar wij de komende tijd aan gaan werken!

Site+sociale media zou ik eventueel willen en kunnen doen. Heb al een aantal keer stukjes geschreven/ aangeleverd voor plaatselijke media en voor een boek. Laat maar weten;)
 
Ik heb ook al aangegeven dat ik flyers of folders wil. Dan kan ik deze komend jaar met alle bestellingen meesturen en aan alle klanten die ik in de werkplaats heb meegeven.
En dat zijn vaak nieuwe Teslarijders, waar ik meestal toch een ruim uur mee aan het babbelen ben....
Ook hebben we genoeg mede Teslarijders die andere teslarijders kunnen enthousiasmeren met folders!
En inderdaad social media moet ook flink opgepakt worden.
En de website moet ook aangepast worden. die is lang niet up-to-date
De laatste hoofdsponsor wordt niet eens genoemd.
En wat te denken van onze Oosterburen of Skandinaviërs? Daar zijn denk ik ook wel geïnteresseerden.
Dus misschien moet het bestuur uitgebreid worden met een aantal commissies.
- commissie website
- commissie social media
- etc....
Met een beetje moeite volgend jaar 150 deelnemers!!
En we hebben er weer dan weer een flink aantal nieuwe potentiële start (en finish) locaties bij
 
  • Like
Reactions: PaulW5
Status
Not open for further replies.