Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model 3 - Uitlijningsgegevens

dries

Member
Feb 25, 2012
102
59
Hoi,

Ik heb binnen enkele weken een afspraak bij de bandenboer om de winterset te plaatsen. Ik had ook gevraagd om de wagen meteen opnieuw uit te lijnen (een stoeprand sprong plots voor de wagen in).

Deze week kreeg ik telefoon: de uitlijningsgegevens van de Tesla Model 3 zitten nog niet in hun systeem, want dat is een nieuw model. Dat zou nog enkele weken duren eer dat dat in hun systeem zit. o_O

De "snelste manier" om die uitlijningsgegevens te verkrijgen, aldus de bandenboer, was dat ik naar Tesla zou bellen om die gegevens op te vragen.

Ik kan hier nu een hele litanie afsteken rond service (Ben ik dan de eerste M3 die daar langsgaat? Kunnen ze die gegevens zelf niet opvragen?). Maar dat zal me nu niet helpen.

Concreet: heeft iemand die uitlijningsgegevens? Opgelet: ik heb een Model 3 Performance. Geen idee of dat andere uitlijningsgegevens zijn.

zezke

Member
Mar 2, 2019
75
19
Ghent
De Model 3 is nu wel al een half jaar op de markt en die boer heeft er duidelijk nog nooit aan gewerkt. Ik zou het niet riskeren en zou elders gaan.

Ger356

Member
Feb 15, 2018
715
468
Haarlem, The Netherlands
Gewoon een ander bedrijf zoeken. Ik heb mijn Model 3 al in mei laten uitlijnen en bij het (kleine) bandenbedrijf om de hoek stond alles in hun systeem. Je kunt natuurlijk ook naar een Euromaster gaan. Die hebben een samenwerking met Tesla (preferred bandenboer). Bij Tesla uitlijnen is zonde van je geld en (hun) tijd.

• Like
Reactions: Adm

smartdriver

Member
Apr 8, 2019
283
274
Netherlands
Gewoon een ander bedrijf zoeken. Ik heb mijn Model 3 al in mei laten uitlijnen en bij het (kleine) bandenbedrijf om de hoek stond alles in hun systeem. Je kunt natuurlijk ook naar een Euromaster gaan. Die hebben een samenwerking met Tesla (preferred bandenboer). Bij Tesla uitlijnen is zonde van je geld en (hun) tijd.
Klopt ik ben bij Euromaster in Nijmegen geweest en die hebben er al tientallen op de uitlijnbrug gehad. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC