Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model 3 - Uitlijningsgegevens

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi,

Ik heb binnen enkele weken een afspraak bij de bandenboer om de winterset te plaatsen. Ik had ook gevraagd om de wagen meteen opnieuw uit te lijnen (een stoeprand sprong plots voor de wagen in).

Deze week kreeg ik telefoon: de uitlijningsgegevens van de Tesla Model 3 zitten nog niet in hun systeem, want dat is een nieuw model. Dat zou nog enkele weken duren eer dat dat in hun systeem zit. o_O

De "snelste manier" om die uitlijningsgegevens te verkrijgen, aldus de bandenboer, was dat ik naar Tesla zou bellen om die gegevens op te vragen.

Ik kan hier nu een hele litanie afsteken rond service (Ben ik dan de eerste M3 die daar langsgaat? Kunnen ze die gegevens zelf niet opvragen?). Maar dat zal me nu niet helpen.

Concreet: heeft iemand die uitlijningsgegevens? Opgelet: ik heb een Model 3 Performance. Geen idee of dat andere uitlijningsgegevens zijn.
 
Gewoon een ander bedrijf zoeken. Ik heb mijn Model 3 al in mei laten uitlijnen en bij het (kleine) bandenbedrijf om de hoek stond alles in hun systeem. Je kunt natuurlijk ook naar een Euromaster gaan. Die hebben een samenwerking met Tesla (preferred bandenboer). Bij Tesla uitlijnen is zonde van je geld en (hun) tijd.
 
  • Like
Reactions: Adm
Gewoon een ander bedrijf zoeken. Ik heb mijn Model 3 al in mei laten uitlijnen en bij het (kleine) bandenbedrijf om de hoek stond alles in hun systeem. Je kunt natuurlijk ook naar een Euromaster gaan. Die hebben een samenwerking met Tesla (preferred bandenboer). Bij Tesla uitlijnen is zonde van je geld en (hun) tijd.
Klopt ik ben bij Euromaster in Nijmegen geweest en die hebben er al tientallen op de uitlijnbrug gehad. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.