Hans (Amsterdam)
Active Member
Laat ik het anders zeggen: de service manager doet een op het oog algemeen geldende uitspraak aan een enkel individu die dit dan weer op het forum zet.
Dat was al eerder gebeurt met een VS mail, maar desondanks bleek een SeC medewerker in Tilburg hier niets van af te weten.
Dit is nu weer rechtgezet maar sluit niet uit dat morgen weer precies hetzelfde in Amsterdam of Hamburg gebeurt.
Het zou daarom toch echt beter zijn als Tesla dit even rechtstreeks aan alle huidige service contract houders en hun eigen personeel meldt en dit ook op de website zet.
Nu wilde ik even kijken wat er dan nu op de nieuwe site staat, maar ik kan helemaal niets meer over de service vinden. Weet iemand waar op de NL site iets over de service contracten staat ?
Dat was al eerder gebeurt met een VS mail, maar desondanks bleek een SeC medewerker in Tilburg hier niets van af te weten.
Dit is nu weer rechtgezet maar sluit niet uit dat morgen weer precies hetzelfde in Amsterdam of Hamburg gebeurt.
Het zou daarom toch echt beter zijn als Tesla dit even rechtstreeks aan alle huidige service contract houders en hun eigen personeel meldt en dit ook op de website zet.
Nu wilde ik even kijken wat er dan nu op de nieuwe site staat, maar ik kan helemaal niets meer over de service vinden. Weet iemand waar op de NL site iets over de service contracten staat ?