Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla prijsverlagingen 13-01-2023 - compensatie?

This site may earn commission on affiliate links.
Hier ook een zakelijke rijder, auto opgehaald op 12-01. Nog geen 24 uur later prijsdaling. Lijkt op een bewuste actie. Met name voor de zakelijke rijder, die hebben geen poot om op te staan.
De enquête van Tesla ingevuld, weinig positief nieuws op te vermelden. Behalve dat de auto heerlijk rijdt.

Ik denk, laat ik de Loot Box in de app eens openen, wat schept mijn verbazing? Staan 10.000km gratis laden in sinds 28-01. Is dan wel geen € 3000,00, maar ik ben er wel blij mee. In ieder geval iets van een tegemoetkoming. Wellicht bij meerdere gedupeerde inmiddels zichtbaar?
Mag ik vragen welke enquête je hebt ingevuld?
 
Hier ook een zakelijke rijder, auto opgehaald op 12-01. Nog geen 24 uur later prijsdaling. Lijkt op een bewuste actie. Met name voor de zakelijke rijder, die hebben geen poot om op te staan.
De enquête van Tesla ingevuld, weinig positief nieuws op te vermelden. Behalve dat de auto heerlijk rijdt.

Ik denk, laat ik de Loot Box in de app eens openen, wat schept mijn verbazing? Staan 10.000km gratis laden in sinds 28-01. Is dan wel geen € 3000,00, maar ik ben er wel blij mee. In ieder geval iets van een tegemoetkoming. Wellicht bij meerdere gedupeerde inmiddels zichtbaar?
Geen 3000 euro, maar wel 2500€ aan SuC :) (ze rekenen heel conservatief namelijk). Je moet het wel opmaken in 2 jaar.
 
  • Like
Reactions: Di Jacké
Ja waren meer mensen die te horen hadden gekregen dat de actie was doorgetrokken tot 12jan idd. Leuke verrassing voor degene die het niet wisten maar buiten de boot vielen van de prijsverlaging
Nou in het geval van een RWD maakt het ook niets uit. Een betere auto voor 50k had je al niet kunnen kopen. Dus nu krijg je er ook nog eens gratis geld op toe... Het is vooral zuur voor diegene die begin december of vlak daarvoor een LR of P in ontvangst hebben genomen.
 
  • Like
Reactions: djerro1234
ook TA gebeld: ook voor de Myp krijg je het prijsverschil (6000€) teruggestort. Dit kan wel alleen als het een privé aanschaf is.

Dit viel mij alles mee… netjes geregeld!

Edit/ ik heb ook om een schriftelijke bevestiging gevraagd en die willen ze ook sturen dus… top!
Vanaf wanneer moet de auto gekocht zijn? Geldt dit voor auto's die al geleverd zijn? En welk nummer bel je? Dank alvast voor je antwoord.