Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Sint surprises

This site may earn commission on affiliate links.
Het zat eigenlijk in mijn Nieuwjaar pakjes, maar we zetten het gemakshalve bij 'De Sint'

Twee pakjes die ongeveer even groot waren, en ik wist van niks… .

Pak 1 -van Mirella gekregen- : een nieuw paar pantoffels.
Pak 2 -van Mirella, Ayla en Wim, Yaron en Joke gekregen - dus ik was al heel nieuwsgierig aan het worden… : Een Tweede Tesla... !! :love:

… maar dan wel in kleinere 1:18 uitvoering voor op mijn bureau :tongue:

Wow, heb al een kast vol met 1:18 modellen, maar het valt toch wel op dat ie heel nauwkeurig en mooi is gemaakt!

Een impressie:

IMG_1580.JPG
IMG_1581.JPG
IMG_1582.JPG
IMG_1583.JPG


En daar staat ie op z'n nieuwe locatie :cool:

IMG_1584.JPG


Me Happy !! :tongue:
 
Het zat eigenlijk in mijn Nieuwjaar pakjes, maar we zetten het gemakshalve bij 'De Sint'

Twee pakjes die ongeveer even groot waren, en ik wist van niks… .

Pak 1 -van Mirella gekregen- : een nieuw paar pantoffels.
Pak 2 -van Mirella, Ayla en Wim, Yaron en Joke gekregen - dus ik was al heel nieuwsgierig aan het worden… : Een Tweede Tesla... !! :love:

… maar dan wel in kleinere 1:18 uitvoering voor op mijn bureau :tongue:

Wow, heb al een kast vol met 1:18 modellen, maar het valt toch wel op dat ie heel nauwkeurig en mooi is gemaakt!

Een impressie:

<knip>

Me Happy !! :tongue:

Wees er zuinig op! Van het hoofdkantoor vernomen dat er slechts 55 stuks van de rode in NL en BE te verdelen/verkopen zijn! Collectors item!
 
dus als hij klaar is heb je een Model SS PP8855DD

Ik zou die emblemen nog ergens aan de binnenkant kunnen verwerken of inkaderen als nagedachtenis.
De spoiler gingen ze proberen te recupereren gezien die 1500 EUR kost en het prutswerk hierdoor de moeite waard is.
Mijn nagels zijn er nu wel aan verdorie. Ik had geen haardroger mee en het was toch even prutsen om ze er af te krijgen.