Helemaal eens met het laatste.
Bij een standaard auto (electrisch of niet), weet je gewoon dat die niet gebouwd is voor track toestanden. Een aantal wijzigingen zijn minimaal nodig zoals banden en remmen.
Nu kan het zijn dat een Porsche 911 GT3 of een M3 daar beter tegen kan, maar met standaard banden gaat het nooit echt lukken.
Als je zoiets eens een keer wil proberen, dan denk ik dat je best een paar lessen neemt, en rijdt met de auto's die daarvoor aangepast zijn.
En natuurlijk is de vraag altijd... hoe hard wil je gaan. Wil je op de Nurburgring een ritje doen met een paar keer fluitende banden en eens een piek trekken, of wil je een rondje onder de 10 minuten gaan rijden?
Bij een standaard auto (electrisch of niet), weet je gewoon dat die niet gebouwd is voor track toestanden. Een aantal wijzigingen zijn minimaal nodig zoals banden en remmen.
Nu kan het zijn dat een Porsche 911 GT3 of een M3 daar beter tegen kan, maar met standaard banden gaat het nooit echt lukken.
Als je zoiets eens een keer wil proberen, dan denk ik dat je best een paar lessen neemt, en rijdt met de auto's die daarvoor aangepast zijn.
En natuurlijk is de vraag altijd... hoe hard wil je gaan. Wil je op de Nurburgring een ritje doen met een paar keer fluitende banden en eens een piek trekken, of wil je een rondje onder de 10 minuten gaan rijden?