Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Thuisladen en laadpalen

This site may earn commission on affiliate links.
En nog eentje (mogelijk eerder eentje voor de Belgen): ben ook de nodige voorbereidingen aan 't doen om thuis te laden.
Heb wel interesse in een "snel" lader, met name deze van Electrabel (op aanraden van Tesla Club België): de Electrabel CarPlug Home.

Heeft er iemand ervaring met deze oplossing?
Alternatieven?
Andere tips?

Cheers!
 
En nog eentje (mogelijk eerder eentje voor de Belgen): ben ook de nodige voorbereidingen aan 't doen om thuis te laden.
Heb wel interesse in een "snel" lader, met name deze van Electrabel (op aanraden van Tesla Club België): de Electrabel CarPlug Home.

Heeft er iemand ervaring met deze oplossing?
Alternatieven?
Andere tips?

Cheers!

je gaat toch niet voor elke vraag die in uw gedachten komt een nieuwe thread aan maken?:scared:
dat ga je er nog vele moeten aanmaken.
ter info: er staat hier rechts boven een zoek functie. als je daar eens "electrabel carplug" intikt, heb je misschien al een hoop antwoorden.

het is maar dat we vele vragen en antwoorden, vele malen zien passeren:wink:
 
heb juist mijn feedback over Electrabel gepost - als je veel geduld hebt - en tientallen telefoons wilt doen (als je al iemand te pakken krijgt) - dan moet je bij Electrabel zijn.
Heb diverse offertes opgevraagd en bij BlueCorner besteld - professioneel - vlugge reacties - voor mij is dat het belangrijkste -
 
heb juist mijn feedback over Electrabel gepost - als je veel geduld hebt - en tientallen telefoons wilt doen (als je al iemand te pakken krijgt) - dan moet je bij Electrabel zijn.

I strongly disagree!
(of je hebt niet de juiste contactpunten bij Electrabel en/of zijn onderaannemers gebruikt?)

Tijdens mijn eerste laadsessies met de CarPlug ondervond ik onderbrekingen. Totaal onhoudbaar. Op een maandag om 9:44 het euvel gesignaleerd per e-mail. Om 10:12 u. reactie gekregen. Om 13:38 u. reactie van de ontwikkelaar himself. Om 18:30 u. interventie bij mij thuis, en omwisseling van de CarPlug door een nieuwe met nieuwe firmware (waardoor het probleem opgelost was).

Als DAT geen perfecte service is, dan weet ik het niet meer, hoor!
 
I strongly disagree!
(of je hebt niet de juiste contactpunten bij Electrabel en/of zijn onderaannemers gebruikt?)

Tijdens mijn eerste laadsessies met de CarPlug ondervond ik onderbrekingen. Totaal onhoudbaar. Op een maandag om 9:44 het euvel gesignaleerd per e-mail. Om 10:12 u. reactie gekregen. Om 13:38 u. reactie van de ontwikkelaar himself. Om 18:30 u. interventie bij mij thuis, en omwisseling van de CarPlug door een nieuwe met nieuwe firmware (waardoor het probleem opgelost was).

Als DAT geen perfecte service is, dan weet ik het niet meer, hoor!

Kan enkel mijn ervaring delen. Tot heden is het alles behalve, heb vorige week 3 maal gebeld, men zou telkens terug bellen en de offerte doormailen. Resultaat = 0.
Hopelijk hebben anders mensen een betere ervaring met Electrabel op dit vlak.