Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Trouwauto Breda op 30 oktober

This site may earn commission on affiliate links.

gelden

Well-Known Member
Apr 21, 2013
5,568
1,758
Breda, Netherlands
Dag,

Ik kreeg via een vriend het verzoek om op vrijdag 30 oktober a.s. tussen 13.00 en 14.00 chauffeur te zijn met mijn Tesla tbv een huwelijk in Breda. Ritje van hun woonhuis naar het gemeentehuis.
Dat zou ik natuurlijk graag doen, echter ik ben dan op vakantie...
Is er iemand hier op het forum dit dit zou willen en kunnen doen? Dan graag even een PM en/of antwoord hier.

Thx.
Maurice.
 
Dag,

Ik kreeg via een vriend het verzoek om op vrijdag 30 oktober a.s. tussen 13.00 en 14.00 chauffeur te zijn met mijn Tesla tbv een huwelijk in Breda. Ritje van hun woonhuis naar het gemeentehuis.
Dat zou ik natuurlijk graag doen, echter ik ben dan op vakantie...
Is er iemand hier op het forum dit dit zou willen en kunnen doen? Dan graag even een PM en/of antwoord hier.

Thx.
Maurice.

Jammer, geldt voor mij ook. Ik zou het anders graag gedaan hebben.
 
Altijd leuk om te doen. Vind mijn Sig Red / Sig white leer combinatie nog steeds erg trouwauto waardig. Kan er voor de gelegenheid ook de 21'' weer even opleggen.

Maar ik weet helaas nog niet helemaal zeker of ik wel in NL ben volgende week.
Zet me even op de reservebank. Meldt ik zsm meer over mijn beschikbaarheid (of in ieder geval die van de auto).
 
Altijd leuk om te doen. Vind mijn Sig Red / Sig white leer combinatie nog steeds erg trouwauto waardig. Kan er voor de gelegenheid ook de 21'' weer even opleggen.

Maar ik weet helaas nog niet helemaal zeker of ik wel in NL ben volgende week.
Zet me even op de reservebank. Meldt ik zsm meer over mijn beschikbaarheid (of in ieder geval die van de auto).
Zou mooi zijn. Ik kan me voorstellen dat ze als het niet lukt nog een alternatief willen zoeken. Zijn er nog meer gegadigden?