TimElectric
Member
Die zitten in een andere prijsklasse (580-1400 euro). Ik vond hier zo snel de goedkoopste: https://www.laadkabelwinkel.nl/khons-mobiele-lader-type-2-naar-cee16-5pOk. Maar is dat ook een soort verlengstekker? Waar koop je die?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die zitten in een andere prijsklasse (580-1400 euro). Ik vond hier zo snel de goedkoopste: https://www.laadkabelwinkel.nl/khons-mobiele-lader-type-2-naar-cee16-5pOk. Maar is dat ook een soort verlengstekker? Waar koop je die?
Ik zie het. Inderdaad wel een stuk prijziger.Die zitten in een andere prijsklasse (580-1400 euro). Ik vond hier zo snel de goedkoopste: https://www.laadkabelwinkel.nl/khons-mobiele-lader-type-2-naar-cee16-5p
Ik zie het. Inderdaad wel een stuk prijziger.
Het gaat mij om situaties waar we op een locatie, dus niet thuis (daar hebben we al een lader), kunnen opladen aan krachtstroom. Hotels hebben dit nogal eens. Concreet hebben we nu zo'n situatie.@Nienke -> als je met de standaard lader van de Model3 wilt laden via een krachtstroomstekker dan is dat mogelijk als het een 5-polige stekker / stopcontact (WCD) betreft. In dat geval gaat het laden net zo snel/langzaam als via een 230 Volt stekker -> ca. 20 km/uur laadsnelheid. Als dat je bedoeling is kun je een standaard verloopstekker kopen van Ceeform naar 230 Volt.
Wil je sneller laden dan kom je inderdaad op een prijzige variant uit maar in dat geval kun je ook een standaard Tesla Wall Charger voorzien van een krachtstroomstekker..... (als je deze thuis hebt -> anders via Marktplaats relatief goedkoop op dit moment)
Het gaat mij om situaties waar we op een locatie, dus niet thuis (daar hebben we al een lader), kunnen opladen aan krachtstroom. Hotels hebben dit nogal eens. Concreet hebben we nu zo'n situatie.
Voor ons is het nu niet interessant om zo'n dure kabel te kopen. Dat is het niet waard vind ik.
Ah goed zo! Ik leen m. Dan kan ik het in iedere geval resten! Dank!Hoi Nienke. De UMC die bij de Model 3 geleverd wordt is enkelfase en de UMC bij een Model S wordt geleverd 3 fase. Op die laatste past dus ook de rode CEE stekker, zodat je met krachtstroom kunt opladen. Ik kan me niet voorstellen dat mijn 3 fase UMC niet zou werken op jouw model 3, de UMC is niets anders dan een mobiele laadpaal.
Maar je mag m gerust lenen, als je ergens een rood krachtstroom stopcontact weet kun je het gelijk uitproberen. Die van mij zit helaas in de kelder dus dat gaat niet lukken...
Je mag de mijne hebben tot juli en na juliKabel te leen omgeving Hasselt (België)
Je mag de mijne hebben tot juli en na juli
Ja, dat blijkt maar weer! Weet je of je die nog kunt aanschaffen via Tesla zelf? Zouden ze die op een SeC hebben?Daarom heb ik een 3-fase lader met ook rode 16A stekker en 1-fase stekker (dus de set vd Model S) voor mijn M3, en dat werkt en is veel handiger dan de versie die std bij de M3 geleverd wordt.
Je hebt PMHeeft een iemand kabel te leen in de buurt van Amersfoort?