Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

update

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ken veel mensen die het helemaal niet grappig vinden dat ze geen tesla hebben.

Veel gaaf van je dat je je op dit forum begeeft.

Als Tesla 3 maanden eerder de Model 3 had vrijgegeven dan had ik al in het eerste kwartaal een Tesla gereden. :( Nu heb ik tot vorige maand op mijn auto moeten wachten, oktober vorig jaar besteld. :( (Tussendoor wel een Nissan EV gereden).
 
Vandaag een software-update gedownload en beschikbaar. VIa de telefoon wil ik deze installeren... na 3 pogingen heb ik het opgegeven en ben ik in de auto de update gaan uitvoeren. Ook hier weigert deze uitgevoerd te worden. Een soft reset... en nog steeds geen installatie. Daarna een diepe reset ( de bovenste knoppen op het stuur + twee scroll-wieltjes en de rempedaal). Installatie start eindelijk..

In eerste instantie dacht ik "Alweer de eMMC", maar Loek heeft aangegeven dat dit de SD in de MCU kan zijn. De update is uitgevoerd en werkt, maar wel vervelend dat straks voor de derde keer de MCU eruit moet maar deze keer voor een SD card.